نسخه چاپی

رسوایی اخلاقی هنرمند سرشناس

یكی از برجسته ترین نقاشان انگلیس به جرم كودك آزاری محكوم شد!

به گزارش نما به نقل از جام، مسئولان نگارخانه هنرهاي مدرن «تيت» در لندن اعلام كردند در پي محكوميت «گراهام آوندن» به جرم ارتكاب شش فقره آزار و شكنجه كودكان، تصميم گرفته اند از نمايش آثار وي جلوگيري كنند.

اين اظهارنظر در حالي از سوي مسئولان اين موزه صورت مي گيرد كه بيش از 40 سال از نمايش آثار اين نقاش، عكاس، معمار و نويسنده سرشناس انگليسي در نگارخانه «تيت» مي گذرد. در حال حاضر، با توجه به رسوايي هاي پيش آمده، نمايش آثار اين هنرمند هم به صورت آنلاين و هم در نگارخانه «تيت» به حالت تعليق درآمده و بنابر اظهارات مسئولان تا مشخص شدن حكم نهايي امكان نمايش آثار آوندن وجود نخواهد داشت

آوندن، سه شنبه، 2 آوريل 2013 از سوي ديوانعالي انگلستان مجرم شناخته شد و قرار است بزودي حكم مجازات وي توسط مقامات مسئول صادر شود. اين در حالي است كه آوندن منكر تمامي اتهامات خود در رابطه با چهار فقره كودك آزاري بين سال هاي 1972 تا 1985 ميلادي شده بود.

به گزارش مقامات، آوندن تا زمان صدور حكم مجازاتش به قيد وثيقه آزاد شده و پس از اعلام نتيجه نهايي درباره بازگشت وي به زندان تصميم گيري خواهد شد.

به گفته كارشناسان و منتقدان، علني شدن غيرمنتظره اين رسوايي اخلاقي براي هنرمندي كه تصايوري بسيار زيبا را از معصوميت كودكان خلق كرده، ضربه اي جبران ناپذير است

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...