نسخه چاپی

هجمه به فیلم پیامبر(ص)به علت دشمنی با شیعه

كارگردان سینما و تلویزیون هجمه اخیر رسانه های منطقه به فیلم پیامبر (ص) را ناشی از دشمنی آنها با شیعیان و ترس از آشكار شدن چهره واقعی پیامبر اسلام در رسانه های منطقه دانست.



کارگردان سینما و تلویزیون هجمه اخیر رسانه های منطقه به فیلم پیامبر (ص) را ناشی از دشمنی آنها با شیعیان و ترس از آشکار شدن چهره واقعی پیامبر اسلام در رسانه های منطقه دانست.

جمال شورجه در گفتگو با تهران‌پرس در خصوص هجمه اخیر رسانه های منطقه به فیلم پیامبر (ص) اظهار داشت: طبیعی است که وهابیت و جریان ضد شیعی به دنبال تخریب چهرا راستین پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: شما علی‌رغم اثر فاخری به نام مختارنامه باز هم تخریب ها و توهینهای جریان های ضد شیعی را دید. اما این تهدید ها اثر گذار نبوده است و شما می بینید این قبیل از فیلم ها در کشورهای همسایه به خوبی دیده شد شما فیلم مریم مقدس یا یوسف پیامبر را ببینید که چه قدر مورد توجه مردم کشورهای همسایه قرار گرفته است. همین فیلم یوسف پیامبر در کانال های لس آنجلسی به نمایش در آمده است و این نشان می دهد که این اثر مورد توجه آنها هم است. هرچند نام آقای سلحشور را از انتهای آن حذف کنند.

این کارگردان سینما و تلویزیون سرمایه گذاری روی این آثار را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این آثار است که می تواند فرهنگ و تمدن ما را به جهانیان نشان دهد نه آثاری که برای با سیاهنمایی شرایط کشور به دنبال دریافت جایزه های جشنواره های خارجی است.

شورجه در پایان عنوان کرد: باید آثار سینمایی و تلویزیونی درست کنیم که تاریخ اسلام، سیره اهل بیت(ع)، ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به جهانیان به درستی و آنطور که هست نمایش دهد.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...