نسخه چاپی

دو برنامه جدید انتخاباتی در رادیو

برنامه "چكاد بصیرت" كه امروز از ساعت 17 روی آنتن می رود به بررسی كاركردهای انتخابات می پردازد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، این برنامه با حضور دکتر محمدجواد حق‌شناس (فعال سیاسی)، حجت‌الاسلام احمد سالک (نماینده مجلس و عضو جامعه روحانیون مبارز) و دکتر پرویز امینی (جامعه شناس سیاسی و مدرس دانشگاه) از رادیو گفتگو پخش خواهد شد.

"چکاد بصیرت"با سردبیری حجت‌الله رضایی و اجرای امیرحسین راسخ دوشنبه، دوم اردیبهشت 92 از رادیو گفت وگو موج اف ام ردیف 103.5 پخش می‌شود.

***

برنامه "منطقه آزاد " شبکه جوان از جوانان و اقشار فرهنگی و تحصیل کرده جامعه برای مشارکت در این برنامه تبادل نظر و بیان دیدگاه‌ها درمورد انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

برنامه " منطقه آزاد " شبکه رادیویی جوان تلاش دارد مانند ادوار گذشته زمینه آگاهی و آشنایی جوانان واقشار فرهنگی وتحصیل کرده جامعه با موضوعات مرتبط با انتخابات و ملاک‌ها انتخاب رییس جمهور اصلح را فراهم کند، به همین مناسب دست‌اندرکاران تهیه برنامه منطقه آزاد با حضور در مراکز فرهنگی و علمی و دانشگاهی مختلف کشور زمینه تبادل نظر جوانان درباره این رویداد مهم را فراهم می‌کنند.

نخستین قسمت از سری برنامه منطقه آزاد ویژه انتخابات یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در روز دوشنبه، دوم اریبهشت ماه در فرهنگسرای رسانه ضبط می‌شود.

برنامه منطقه آزاد عنوان برنامه‌ای از گروه جوان و جامعه است که ویژه انتخابات ریاست جمهوری تهیه شده و پخش آن از 15 اردیبهشت آغاز شده و تا 22 خرداد ماه به مدت 15 دقیقه روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 10:45 تا 11 از شبکه جوان پخش می شود.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...