نسخه چاپی

تلاش برای بازگرداندن رحمتی به تیم ملی

حمیدبابازاده مربی دروازه بان های استقلال این روزها می كوشد به هر شكل شده مهدی رحمتی را برای بازگشت به تیم ملی متقاعد كند. اتفاقی كه با توجه به اختلاف ای رحمتی با كی روش كمی دور از ذهن به نظر می رسد اما ظاهرا تلاش بابازاده تا حدودی نتیجه بخش بوده...

به گزارش نما، شنیدن خبر مصدومیت مهدی رحمتی بهانه‌ای بود تا دقایقی با حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال که یکی از ارکان اصلی کادر فنی آبی‌پوشان هم به حساب می‌آید همکلام بشویم. آیا این احتمال وجود دارد که مهدی بازی مهم سه‌شنبه شب مقابل الریان را از دست بدهد؟ این سوال ما را به سوی حمیدبابازاده می‌برد. مربی دروازه‌بان‌های استقلال که ارتباط تنگاتنگی با رحمتی و پزشکان باشگاه استقلال دارد در این باره می‌گوید: «بعید می‌دانم مشکل خاصی پیش بیاید. مهدی خیلی خوش زخم است! آن روز از ناحیه مچ پا مصدوم شد اما با توجه به شناختی که از مهدی دارم می‌دانم اگر مشکلی هم احساس کند در چارچوب دروازه قرار می‌گیرد. خیال هواداران استقلال راحت باشد مهدی همچنان دروازه‌بان ما است.»
به این ترتیب مشخص شد که رحمتی در بازی سه شنبه شب همچنان در چارچوب دروازه استقلال قرار خواهد گرفت. همکلامی با حمید بابازاده اما بهانه‌ای بود تا درباره اینکه چرا رحمتی دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کند با مربی دروازه‌بان‌های استقلال حرف‌هایی بزنیم؛ حرف‌هایی که البته بخشی از آن نزد ما امانت ماند. حمید بابازاده این روزها تلاش می‌کند که دوباره مهدی را به تیم ملی برگرداند. تلاشی که هنوز مشخص نیست جواب بدهد یا نه چرا که به واسطه اظهاراتی که رحمتی پس از خداحافظی موقت با تیم ملی به زبان آورد بازگشت او را قدری سخت و دشوار کرده است. بابازاده درباره اینکه چقدر احتمال دارد رحمتی دوباره برای تیم ملی بازی کند می‌گوید: «هر احتمالی وجود دارد. مدتی است بر سر این موضوع با مهدی حرف می‌زنم. می‌دانید که رحمتی خصوصیات اخلاقی خودش را دارد. او همیشه ساکت است و کمتر با دور و بری‌هایش ارتباط برقرار می‌کند. دروازه‌بان‌ها معمولا این طوری هستند و این خصوصیت را من بیشتر در مهدی دیدم. با این حال سعی کردم حول این محور با مهدی صحبت کنم که ماحصل آن بسیار هم خوب بوده فقط فکر می‌کنم از آن طرف هم باید قدری برای بازگرداندن رحمتی به تیم ملی تلاش بشود. مهدی سرمایه ملی این مملکت است و جایش در تیم ملی خالی است. گذشت زمان باعث تغییر نگرش آدم‌ها می‌شود. فکر می‌کنم حالا هم مهدی قدری آرام‌تر شده و هم اینکه مربیان تیم ملی دوست دارند او دوباره برای‌شان بازی کند.»
حرف‌های حمید بابازاده البته دلیل قطعی بر بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی نیست اما این موضوع که مربی دروازه‌بان‌های استقلال این روزها می‌کوشد مهدی را برای بازگشت به تیم ملی متقاعد کند می‌تواند خبر بسیار مهمی برای مربیان تیم ملی به خصوص متولیانش باشد. بدون شک اگر شخص سومی پا وسط بگذارد شاید مهدی رحمتی بار دیگر به قفس توری تیم ملی بازگردد تا استرس نداشتن یک دروازه‌بان با تجربه در خرداد ماه جایی که تیم ملی 3 بازی سرنوشت‌ساز پیش رو دارد دیگر بازیکنان را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...