نسخه چاپی

شباهت‌ مشایی و سید محمد خاتمی!

عکس خبري -شباهت‌ مشايي و سيد محمد خاتمي!

رادیو كوچه: خاتمی وضعیتش به قرمزی مشایی نیست ولی در شرایط بحرانی اكنون، بعید نیست كه به چنین سرنوشتی دچار شود.

سایت ضد انقلاب "رادیو کوچه" در نوشتاری به شباهت میان "اسفندیار رحیم مشایی" (جدی ترین کاندیدای دولت) و "سید محمد خاتمی" (گزینه مورد اصرار اصلاح طلبان) و طرفداران این دو پرداخت.



این وب سایت نوشت: اولا هر دو طیف به پیروزی کاندیدای خویش اطمینان دارند، اصرار هم دارند که باید این‌ها به میدان بیایند، اگر تایید صلاحیت شوند که برنده‌اند، اگر نشوند هم قهرمان از میدان خارج شده‌اند و در هر صورت، بازنده نیستند.



رادیو کوچه می افزاید: جالب اینکه هر دو منفور اصول‌گرایان هستند، دائم تهدید به رد صلاحیت می‌شوند، به خصوص مشایی که این هفته "محمد مومن" عضو باسابقه شورای نگهبان گفت: هر کس بوی انحراف بدهد، رد صلاحیت می‌شود، ترس و دعوا هم نداریم.



این سایت ضد انقلاب در توصیف این دو فقیه شورای نگهبان نوشت: این "مومن"، عضو مهمی است در شورای نگبهان. سال ٨٨ وقتی نمایندگان ستادهای انتخاباتی رفتند دیدار رهبری و به عملکرد شورای نگهبان اعتراض کردند، آیت الله خامنه‌ای گفته بود اگر در ایران نتوانید به "جنتی و مومن" اعتماد کنید، به هیچ‌کس نمی توانید اعتماد کنید.



به نوشته رادیو کوچه: جنتی هم که قبلا گفته بود حتی اگر من مرده باشم، شورای نگهبان امثال "مشایی" را تایید نمی‌کند. خاتمی هم وضعیتش به قرمزی مشایی نیست ولی در شرایط بحرانی اکنون، بعید نیست که به چنین سرنوشتی دچار شود.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...