نسخه چاپی

اخبار تایید نشده از استعفای معاذ خطیب

برخی منابع آگاه نیز گفته‌اند كه الخطیب از بی تفاوتی جهان نسبت به تحولات سوریه ناراضی است و به همین دلیل استعفا كرده است. وی پیشتر نیز در ماه گذشته تهدید به استعفا كرده بود كه این اقدام پس از انتخاب نامزد حزب اخوان المسلمین به نخست وزیری دولت مخالف مطرح شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، برخی اعضای ائتلاف مخالفان سوی از کناره گیری احمد معاذ الخطیب از ریاست این ائتلاف خبر دادند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، مروان حجو، از اعضای ائتلاف ملی در گفت وگو با این خبرگزاری پس از نشست دوستان سوریه در استانبول گفت: می‌توانم تایید کنم که استعفای الخطیب نهایی شده است. یکی از منابع نزدیک به ائتلاف مخالفان نیز گفت که رایزنی‌ها برای تعیین جانشین معاذ الخطیب آغاز شده است.

برخی منابع آگاه نیز گفته‌اند که الخطیب از بی تفاوتی جهان نسبت به تحولات سوریه ناراضی است و به همین دلیل استعفا کرده است. وی پیشتر نیز در ماه گذشته تهدید به استعفا کرده بود که این اقدام پس از انتخاب نامزد حزب اخوان المسلمین به نخست وزیری دولت مخالف مطرح شد.

معاذ الخطیب نیز در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: زمانی که پرنده ای در قفس باشد قادر به هیچ کاری نیست. وی پس از استعفا قصد دارد به عنوان نماینده استان دمشق در ائتلاف ملی مخالفان به کار ادامه دهد. مروان حجو که ریاست کمیته اعضای ائتلاف را نیز برعهده دارد، گفت: معاذ الخطیب کناره‌گیری کرده است چرا که اقدام واقعی به نفع مردم سوریه انجام نشده است. جامعه بین‌المللی و دوستان سوریه باید تسلیحات سنگینی که مخالفان را قادر سازد تا دشمنانشان را شکست دهند، در اختیار آنها بگذارد.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...