نسخه چاپی

معاون احمدی نژاد: حامیان دولت كاندیدا معرفی می كنند

«دولت به عنوان دولت مجری انتخابات است و كاندیدا معرفی نمی‌كند. اما حامیان و طرفداران دولت به عنوان یك سلیقه سیاسی در كشور وجود دارند و این افراد كاندیدای خاص خود را در وقتش اعلام می‌كنند.»

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس‌جمهور در امور قانون اساسی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله رضوانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی در مورد برنامه‌های دولت برای انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: دولت به عنوان دولت مجری انتخابات است و کاندیدا معرفی نمی‌کند. اما حامیان و طرفداران دولت به عنوان یک سلیقه سیاسی در کشور وجود دارند و این افراد کاندیدای خاص خود را در وقتش اعلام می‌کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شخص رئیس‌جمهور نظری روی کسی ندارد، افزود:‌ آقای رئیس‌جمهور هنوز نظرش را جایی اعلام نکرده است.



به گزارش فارس، میرتاج‌الدینی در خصوص برگزاری همایش دولت در استادیوم آزادی گفت: می‌توانیم بگویم که تبلیغاتی است اما در این صورت دولت باید در این چند ماه آخر کارهایش را تعطیل کند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: دولت همه ساله این برنامه را اجرا می‌کرده و امسال آن را گسترش داد و البته این برنامه تبلیغاتی هم برای انتخابات نبود.



میرتاج‌الدینی اظهار داشت: من نمی‌خواهم این مسئله را توجیه کنم ولی ممکن است هم کار بهتری می‌شد انجام گیرد؛ در کل با وضعیت کنونی دولت از این به بعد هر کاری می‌خواهد انجام دهد، ظاهرا باید از رسانه‌ها و تحلیلگران سیاسی اجازه بگیرد.

وی گفت: بر اساس صحبت‌هایی که ما در مجموعه دولت داشتیم، نظر دادم که کارهایی که شائبه تبلیغاتی دارد، انجام نشود.

میرتاج‌الدینی گفت: برخی مواقع افراد با تبلیغ روی کارهای معمولی هم آن را به سمتی که خودشان می‌خواهند می‌برند و با این حساب نباید کاری انجام داد.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...