نسخه چاپی

ممانعت از سخنرانی مشایی در مراسم حماسه حضور

همراهی اسفندیار مشایی با رئیس جمهور در آخرین سفر استانی هیات دولت، با واكنش های متفاوتی از سوی مردم مواجه شد.

بنا به آنچه ایسنا روایت کرده است، در مراسم "حماسه حضور" که در ادامه برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس‌جمهور به استان خوزستان در استانداری برگزار شد، هنگام تقدیر رییس‌جمهور از تعدادی از نخبگان، جانبازان و خانواده‌های شهدای استان خوزستان، یکی از حاضران خطاب به احمدی‌نژاد گفت: اجازه بدهید آقای مشایی هم در این مراسم صحبت کنند تا با عقاید و نظرات ایشان آشنا شویم.
در این هنگام یکی دیگر از حاضران به حضور مشایی در این مراسم اعتراض کرد که با واکنش و مخالفت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم مواجه شد.
رییس‌جمهور نیز با اشاره به درخواست یکی از حاضران برای سخنرانی مشایی، گفت: دوست عزیزی فرمودند که آقای مشایی صحبت کنند. اجازه بدهید ایشان در وقت دیگری سخن بگویند.
برخی از حاضران درخواست کردند که "بگذارید آقای مشایی صحبت کند" و احمدی‌نژاد هم از مشایی خواست تا در حد یک دقیقه برای حاضران سخنرانی کند.
در این لحظه مشایی پشت تریبون آمد و گفت: یکی از خواهران نسبت به این موضوع (سخنرانی مشایی) اعتراض داشتند و من درخواست می‌کنم تشریف بیاورند و صحبت کنند تا ما سخنان ایشان را بشنویم.
خانمی که به حضور مشایی معترض بود گفت: ما در این مراسم برای شنیدن صحبت‌های رییس‌جمهور حضور پیدا کرده‌ایم نه شخص دیگری.
مشایی نیز در پاسخ اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمش فهیم هستند و معیار فهم آنها جهانی است. حرف زدن خوب است و من موافق این هستم که مخالفان دولت و من حرف بزنیم، چراکه وقتی حرف زده می‌شود حقایق روشن خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...