نسخه چاپی

ساندویچ های میتینگ دولت از كجا آمده بود؟

این كارمند سازمان میراث در ادامه نوشته است: سوال اینجاست آیا تجلیل از افرادی كه خادمان سفرهای نوروزی بوده‌اند و از دورافتاده‌ترین شهرهای كشور به تهران آمده بودند با این وضعیت صحیح بود؟

یکی از کاربران پایگاه خبری- تحلیلی «فردا» که خود را از کارکنان سازمان میراث فرهنگی معرفی کرده است مطلبی جالب در خصوص تهیه غذای میتینگ دولت در استادیوم آزادی ارسال کرده است.

طبق متن ارسالی وی گویا غذای شرکت کنندگان میتینگ آزادی در محلی فاقد مجوزهای لازم تحت عنوان باغ تالار «س» در سرخه حصار و در محیطی کاملا غیربهداشتی توسط 40 کارگر ساختمانی ایرانی و افغانی با وضعیتی که از لحاظ بهداشتی اسف‌بار بوده است، تهیه و با کامیون‌های حمل اثاثیه، به محل ورزشگاه منتقل شده است. مطابق این نوشته در شستشوی کلم، تهیه سس و کالباس و چیدمان این ساندویچ ها، موازین بهداشتی رعایت نشده است.

در عین حال گویا از حضور نماینده وزارت بهداشت در محل تهیه غذا جلوگیری و امضای وی در ورزشگاه آزادی (محل توزیع غذا)، اخذ شده است.

این کارمند سازمان میراث در ادامه نوشته است: سوال اینجاست آیا تجلیل از افرادی که خادمان سفرهای نوروزی بوده‌اند و از دورافتاده‌ترین شهرهای کشور به تهران آمده بودند با این وضعیت صحیح بود؟

این کارمند میراث در ادامه مطلب خود نوشته است: این میتینگ جدای از آنکه ناکامی بزرگی را برای جریان انحرافی به همراه داشت و تبعات درون سازمانی را نیز به همراه آورد. پس از ناکامی جریان انحرافی در ورزشگاه آزادی برای گردآوری مردم، رییس سازمان میراث از جهانیان ، معاون گردشگری این سازمان در خصوص وعده وی مبنی بر ارسال دعوت نامه برای 180 هزار نفر و اطمینان خاطر دادن به مسئولین جهت پرشدن ورزشگاه بازخواست می کند و عصبانیت رئیس سازمان میراث فرهنگی از آنچه کم کاری جهانیان خوانده شده است، موجب گردیده که معاون گردشگری به حالت قهر به شیوه بزرگان خانه‌نشینی را اختیار نماید.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...