نسخه چاپی

كوچك‌زاده: احمدی‌نژاد دچار غرور شد

عکس خبري -کوچک‌زاده: احمدي‌نژاد دچار غرور شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه هیچ گاه وكیل‌الدوله نبوده است گفت: هر دولتی نقاط قوت و ضعفی داشته و به عقیده بنده خانه‌نشینی رئیس‌جمهور كار غلطی بود.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ مهدی کوچک‌زاده دقایقی پیش در همایش «بایدها و نباید‌های رئیس‌ جمهور» در محل دانشگاه فردوسی این شهر اظهار کرد: معتقد بر این هستم که همه کسانی که در عرصه سیاسی گام برداشته‌اند موفق نبوده‌اند.

وی افزود: هر دولتی نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد که باید بر نقاط آن تکیه و برای رفع نقاط ضعف تلاش کنیم.

* دولت نهم و دهم برای برقراری عدالت تلاش کرد

کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه برقراری عدالت‌ در زمان کوتاه محقق نمی‌شود خاطر نشان کرد: امیر‌المومنین (ع) در زمان حکومت خود نیز نتوانست عدالت را به طور کامل برقرار کند. دولت نهم و دهم برای برقراری عدالت تلاش کرد اما نباید انتظار داشته باشیم که نتایج مثبت را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

وی ادامه داد: همین‌ که در یک خانواده 5 نفری در روستای دور‌افتاده به تعداد افراد 45 هزار تومان داده می‌شود عدالت نیست؟ این هزینه می‌توانست در قشر مرفه خرج شود.

* اصلاح‌طلبان در سه بخش قابل بررسی هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در سه بخش حضور دارند گفت: بخش اول همچون احزاب و کسانی چون میرحسین موسوی بودند، بخش دوم بدنه هواداران بخش اول در سطح جامعه و بخش سوم جمعیت چند هزار نفری در کف خیابان که به راذلت پرداختند.

وی ادامه داد: در بحث احزاب به نظر من نبود احزاب مایه کاستی در انتخابات نمی‌شود.

* خانه‌نشینی رئیس‌جمهور کار غلطی بود

کوچک‌زاده با برشمردن نقاط ضعف دولت فعلی اظهار کرد: رئیس‌جمهور در خانه‌نشینی چند روزه خود اشتباه بزرگی مرتکب شد و این را می‌توان از ضعف‌های وی دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غفلت از نخبگان نیز در زمره ضعف‌های دولت فعلی بوده همچنین رئیس‌جمهور با 24 میلیون رأی دچار غرور شد.

کوچک‌زاده تأکید کرد: البته باید منصفانه با این مسئله برخورد کرد، اگر هشت‌سال مداوم با فردی به طور نادرست برخورد شود و مورد ناسزا قرار گیرد نباید نتیجه‌ای جز لج‌کردن در تصمیم‌گیری‌ها از وی داشته باشیم.

* هیچ‌گاه وکیل‌الدوله نبودم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: برخی من را وکیل‌الدوله می‌دانند و من به صراحت اعلام می‌کنم هیچ گاه وکیل‌الدوله نبوده‌ام و از فرد خاصی در هیچ محفلی طرفداری نکردم.

وی افزود: همواره هیچگاه برای انتخاب و رأی آوری کسی تلاش نکرده‌ام و همواره بر مبنای نهج‌البلاغه و صحیفه نور صحبت کرده‌ام و خواستار این هستم که رئیس‌جمهور را بر مبنای معارف و دست‌های این دو منبع موثق انتخاب کنید.

۱۳۹۲/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...