نسخه چاپی

روباه پیر دست به عصا شد!

وزیر خارجه رژیم انگلیس مانند همتای آمریكایی خود با تشدید تحریم ها در آستانه انتخابات ایران مخالفت كرد.

وزير خارجه رژيم انگليس مانند همتاي آمريكايي خود با تشديد تحريم ها در آستانه انتخابات ايران مخالفت كرد.پيش از اين جان كري وزير خارجه آمريكا در نشست كميته روابط خارجي سنا از اعضاي كنگره خواسته بود در آستانه انتخابات ايران خويشتندار باشند و با درك اهميت موفقيت زماني، تشديد تحريم ها را به بعد از انتخابات رياست جمهوري موكول كنند.

ويليام هيگ وزير امور خارجه انگليس نيز ضمن مخالفت با تصويب تحريم در زمان فعلي در همين زمينه گفت اتحاديه اروپا هم اكنون بايد به جاي فكر كردن براي اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران، بر اجراي تحريم هاي اعمال شده عليه اين كشور متمركز شود.

وزير خارجه بريتانيا اضافه كرد: فشارهاي اقتصادي عليه ايران به لطف تحريم هاي گسترده سال گذشته عليه بانك ها و صنايع ايران، رو به افزايش است. هنوز زمان تا تحريم هاي جديد، باقي مانده است. بايد از سطح فشارهاي كنوني تحريم ها عليه ايران، حفاظت كنيم و پيشنهاد تحريم هاي جديدي را مطرح نكنيم.

مقامات آمريكايي و انگليسي نگران تشديد احساسات ضد آمريكايي- ضد انگليسي مردم ايران و تأثير آن در افزايش ميزان مشاركت مردم در انتخابات خرداد ماه هستند. اين در حالي است كه انزجار از شيطان بزرگ و روباه پير در كشورمان به ويژه طي يك سال اخير با مشاهده سبعيت دشمنان شدت يافته است.

دولت انگليس از عوامل اصلي كارشكني در مذاكرات هسته اي 10 سال گذشته و از حاميان عمليات خرابكارانه، اقدامات تروريستي و اعمال تحريم هاي اقتصاد

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...