نسخه چاپی

آیا آقای میم به استادیوم‌آزادی نرفت؟

اخبار موثق حكایت از آن دارد كه آقای میم به همراه محمود احمدی‌نژاد به مراسم روز پنجشنبه استادیوم آزادی آمده بود. به گزارش فاطرنیوز، پس از هفته‌ها تبلیغ درباره جشن دولت در استادیوم آزادی، مراسم مذكور با حاشیه‌هایی پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.

اخبار موثق حکایت از آن دارد که آقاي ميم به همراه محمود احمدی‌نژاد به مراسم روز پنجشنبه استادیوم آزادی آمده بود. به گزارش فاطرنیوز، پس از هفته‌ها تبلیغ درباره جشن دولت در استادیوم آزادی، مراسم مذکور با حاشیه‌هایی پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.

در حالی که یکی از مسائل اصلی مطرح شده پیرامون این جشن، حضور کاندیدای احتمالی دولت در این مراسم و بهره‌گیری از آن برای تبلیغات انتخاباتی بود اما او به رغم حضور در استادیوم، در جایگاه ویژه این جشن حضور نیافت. اخبار موثق حکایت از آن دارد که کاندیدای احتمالی دولت به همراه محمود احمدی‌نژاد به استادیوم آزادی آمده بود اما در این حین یکی از مقامات حاضر با دیدن جمعیتی بسیار کمتر از میزان پیش‌بینی در استادیوم و همچنین جو نامناسب ورزشگاه، طی تماسی از او می‌خواهد به هیچ وجه از خودرو پایین نیامده و همراه احمدی‌نژاد در جایگاه ویژه حضور نیابد.

آقاي ميم پس از ۴۰ دقیقه انتظار در داخل خودرو و در داخل ورزشگاه برای مهیا شدن فضایی برای ورودش به جایگاه مسؤولان به دلیل عدم فراهم شدن چنین فضایی با وجود آنکه دقایقی بیشتر به پایان مراسم باقی نمانده بود، استادیوم را ترک گفت و عازم بهشت زهرا شده و بر سر قبر عسل بدیعی حضور یافت.

محمود احمدی‌نژاد نیز به دلیل جو نامناسب استادیوم و عدم استقبال مردمی از این مراسم، نتوانست بیش از دقایقی به سخنرانی بپردازد. اما رسانه‌های دولتی بدون اشاره به حضور ناموفق در استادیوم آزادی، صرفاً به حضور وی در بهشت زهرا پرداخته و حضور وي در استادیوم آزادی را به طور کل منکر شدند.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...