نسخه چاپی

محدودیت‌های ترافیكی جاده‌ چالوس در 13 فروردین

رئیس پلیس راهور استان البرز محدودیت‌های ترافیكی جاده چالوس در روز سیزدهم فروردین را اعلام كرد كه بر این اساس تردد انواع كامیون در محور چالوس ممنوع شد.

حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در روز سیزدهم فروردین حجم زیادی از بازگشت مسافران نوروزی انجام می‌شود، نیاز است که برای برخی جاده‌های پرتردد مانند چالوس تدابیر ویژه اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: این تدابیر باید در راستای کاهش بار ترافیکی و تسریع در بازگشت مسافران نوروزی باشد.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: در همین زمینه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان به ویژه جاده چالوس که از پرترددترین محورهای کشور است، اعمال می‌شود.

کمالوند ادامه داد: براساس آخرین دستورالعمل پلیس راهور حرکت انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای شنبه دوازدهم و یک‌شنبه سیزدهم فروردین از کرج به سمت دهانه شمالی تونل کندوان در جاده چالوس ممنوع است.

به گفته کمالوند تردد وسایل‌نقلیه از ساعت 15 تا 24 در این دو روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

* تردد انواع کامیون در محور چالوس ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان البرز خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تردد انواع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس هم‌چنان نیز ممنوع است.

کمالوند ادامه داد:‌ هم‌چنین ورود و حرکت موتورسیکلت‌ها نیز تا پایان تعطیلات نوروزی در این جاده ممنوع بوده و مأموران پلیس در صورت مشاهده موتور در جاده چالوس، ضمن برخورد قانونی با راکبان آنها، موتورسیکلت‌ها را نیز توقیف می‌کنند.

* بیشتر تصادفات در 30 کیلومتر پایانی رخ می‌دهد

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات جاده‌ای در 30 کیلومتر پایانی سفر اتفاق می‌افتد،‌ از مسافران نوروزی خواست تا ضمن حفظ آرامش خود، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه در لحظات آخر سفر را در اولویت قرار دهند.

۱۳۹۱/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...