نسخه چاپی

از احمدی نژاد، هاشمی و خاتمی استفاده می كنم

«از هاشمی و خاتمی هم در صورتی كه تعبد و اطاعت خود را به رهبری به اثبات رسانند و رهبری اجازه دهد استفاده می كنم.»

به گزارش نما سید محمد باقرخرازی در گفتگو با جنوب نیوز افزود: از هاشمی و خاتمی هم در صورتی که تعبد و اطاعت خود را به رهبری به اثبات رسانند و رهبری اجازه دهد استفاده می کنم و همچنین از دیگر رقبای خودم هم به شرطی که فساد اقتصادی و انحراف سیاسی نداشته باشند استفاده خواهم کرد.


بخشی از این مصاحبه را در ادامه با هم می خوانیم:

یکی از شعارهای انتخاباتی حضرتعالی برگرداندن سرزمین های جداشده از خاک ایران می باشد، در این باره توضیح می فرمایید که چگونه امکان پذیر است؟

اولا باید بگویم که جدا شدن این سرزمین ها همچون افغانستان، تاجیکستان، بحرین و... از ایران خواست ملت نبوده، بلکه خواست حکومت های غیرقانونی همچون ناصرالدین شاه و... بوده است.


ثانیا، توطئه های آمریکا و انگلیس باعث جدا شدن این سرزمین ها و تجزیه آن شده است، که در همین جا اعلام می کنم که دولت من تمام توان خود را برای تجزیه آمریکا و انگلیس انجام خواهد داد تا درد تجزیه شدن سرزمین را به آنها تحمیل کنیم. ما آمریکا و انگلیس را تحت فشار قرارخواهیم داد تا بحرین را به ایران برگردانند و همچنین با شیوه هایی که طراحی کرده ایم تمام سرزمین های جدا شده را برمی گردانیم.


کدام شیوه ها؟

الان که نمی گویم کدام شیوه ها، بعدا معلوم خواهد شد. این استراتژی من است.


بفرمایید که کاهش قیمت دلار تا 1000 تومان را به چه شیوه ایی انجام خواهید داد؟

ما چهار میلیارد دلار سرمایه سرگردان داریم و ما تنب کوچک را تبدیل خواهیم کرد به مرکز جمع شدن پول های دنیا و بوسیله ی آن کشور را آباد خواهیم کرد و با این کار سالانه یک تلریارد دلار درآمد ما خواهد بود و دیگر به پول نفت هیچ نیازی نخواهیم داشت.


با آمریکا ارتباط برقرار می کنید؟

اگر کلیه تحریم ها علیه ایران را بردارد و حق مسلم ما در بدست آوردن انرژی هسته ایی محترم شمارد و همچنین اگر کل هزینه شیطنت ها و حمایت هایش از رژیم صدام در حمله به ایران بپردازد، با او سر یک میز می نشینیم.


راستی آیا شما با کاندیدای دیگر ریاست جمهوری یازدهم وارد ائتلاف می شوید؟

به هیچ وجه، زیرا هیچ کدام از آنها را واجد شرایط دهگانه خود نمی دانم.


چه معیارهایی برای نصب مدیران دارید و اگر در صورت رای آوردن مردم استانی از شما بخواهند که مدیری از دولت قبل را نگه دارید چه می کنید؟

یکی از کارهای خوب دولت احمدی نژاد این بود که نیروهای خدمتگزار خوبی را به جامعه معرفی کرد و من یکی از کارهایی که انجام خواهم داد از نیروهایی که مدیریت خوب و موفقی داشته اند استفاده خواهم کرد. البته معیارهای من برای انتخاب استاندار، فرماندار و بخشدار و.... از طریق سایت و با رای مردم هست و هر فردی که از اقبال بیشتری برخوردار باشد او را نصب خواهیم نمود و اصولا کل کارگزاران هر منطقه باید بومی باشند.


وعده ی شما به بوشهری ها؟

من بوشهر را بندر آزاد و تبدیل به مالزی ایران خواهم نمود، کلیه ارتباطات تجاری از بندر بوشهر به مالزی خواهد بود و حتی سفیر ایران در مالزی هم بوشهری خواهم گذاشت.


همه ی زمین های بایر را به جوانان جویای کار خواهم داد و و تامین آب هم خود بر عهده می گیریم ولی تا زمان تولید محصول و عرضه به بازار سند مالکیت به هیچ کس نمی دهیم و هرکس که بعد دوسال نتوانست محصولی داشته باشد زمین را از او می گیریم و به کسی دیگر تحویل می دهیم.

مبلمان بهم ریخته شهری آن، بویژه اطراف آن را تغییر خواهیم داد و مدل شهرهای تجاری و زیبا برای آن طرحی و اجرا می کنیم.


حرف آخر؟

از بوشهری های مهربان و مهمان نواز تشکر می کنم و همچنین از همه ی مسولان و بویژه ازامام جمعه محبوب بوشهر که واقعا آن رایک موهبت الهی می دانم تشکر می کنم و از مردم می خواهم که قدر ایشان را بدانند.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...