نسخه چاپی

دولت خاتمی ناشناخته است

«بالاخره مشخص نشد این افراد وارث چپ‌های دهه 60 هستند یا وارث كارگزاران و در این بین جامعه حق دارد بگوید شما برای ما ناشناخته هستید.»

محمد حسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خاطرنشان کرد: از حزبی که به قول محمدرضا خاتمی افرادش ترکیبی از افراد نماز شب‌خوان تا افراد نزدیک به عقاید الحادی هستند، بی‌مسئولیتی سر می‌زند؛ آن وقت در زمانی که در قدرت هستند با انگیزه خروج از حاکمیت دست به استعفای دسته جمعی می‌زنند و سپس حاضر نیستند تبعات آن را بپذیرند.
وی اظهار داشت: همان افراد اکنون در عرصه انتخابات حاضر شده و مدعی اداره مملکت هستند.



* جامعه حق دارد بگوید دولت خاتمی برای ما ناشناخته است

عضو سابق دولت نهم با اشاره به عملکرد تیم اقتصادی دولت خاتمی، تصریح کرد: بالاخره مشخص نشد این افراد وارث چپ‌های دهه 60 هستند یا وارث کارگزاران و در این بین جامعه حق دارد بگوید شما برای ما ناشناخته هستید.



وی یکی از چالش‌های پیش‌رو در انتخابات را مواجه شدن با گونه‌ای از افراد دانست که مشرب فکری آنها مشخص نیست و ارزیابی درستی از عملکرد آنها نیز در دست نیست.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: نمی‌شود خود را در عالم خیال معرفی کرد؛ بالاخره باید مشخص شود که هر فرد متعلق به کدام جریان است.



وی اضافه کرد: احمدی‌نژاد به لحاظ اعتقادی، جلوه‌ای در روزهای نخست داشت که انکارناپذیر است و مولود جریان اصولگرایی است.

صفارهرندی افزود: چه اتفاقی افتاده است که در ارگان وابسته به این تیم گفته می‌شود که روح احمدی‌نژاد از اصولگرایی بیگانه است و به کلی آن را انکار می‌کنند.



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: آیا امروز پیگیری عدالت به همان شکل دیروز انجام می‌شود، سرنوشت علم مبارزه با فساد به کجا رسید، چرا باید هزینه‌های گزافی صرف برگزاری همایش ده‌ها هزار نفری در ورزشگاه آزادی شود در حالی که مملکت دچار مشکلات مالی است.

وزیر سابق دولت نهم گفت: این در حالی است که در همین دولت دستور صرفه‌جویی در مصارف برق ادارات داده شده بود و خیلی چراغ‌ها خاموش شدند.



وی ادامه داد: وقتی می‌گویند فلانی مشکل دارد و با فلان افراد مرتبط است و باید با ایشان برخورد شود، جواب می‌دهند این افراد خط قرمز من هستند، اگر به آنها نزدیک شوید شرایط را به هم می‌ریزم!

صفارهرندی تاکید کرد: در اوایل این دولت اقدامات خوبی در ارتباط با مبارزه با فساد‌ها و زیاده‌خواهی و کوتاه‌کردن دست رانت‌خوارها صورت گرفت ولی بعضی به گردنه‌‌های سخت که رسیدند راه را عوضی رفتند و منحرف شدند.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...