نسخه چاپی

تعویض پرچم مصداق تبلیغات انتخاباتی است

عکس خبري -تعويض پرچم مصداق تبليغات انتخاباتي است

عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده اهواز گفت: نمایندگان استان خوزستان به دلیل سفر تبلیغاتی و معرفی نامزد انتخاباتی توسط دولت، جلسه امروز هیئت دولت را ترك كرده‌اند.

سيد شريف حسيني نماينده اهواز در تشريح چرايي ترک جلسه امروز هيئت دولت توسط نمايندگان استان خوزستان به باشگاه خبرنگاران گفت: تمامي 18 نماينده استان خوزستان به نشانه اعتراض، جلسه امروز دوشنبه دوم ارديبهشت دولت که در اين استان برگزار شد را ترک کردند.


وي با اشاره به علت ترک جلسه هيئت دولت خاطرنشان كرد: نمايندگان استان خوزستان به دليل انتخاباتي بودن سفر دولت به خوزستان و همچنين معرفي نامزد انتخاباتي دولت اقدام به اين حرکت کردند.

عضو هيئت رئيسه مجلس تصريح کرد: دولت در پوشش مباحث عمراني و خدماتي، اقدام به تبليغات انتخاباتي مي‌کند که تعويض "پرچم" از مصاديق بارز اين تبليغات است.


عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در ادامه متذكر شد: استفاده از ادبيات انتخاباتي توهين به ملت بوده و نبايد اين اقدامات در سفرهاي استاني تکرار شود.

نماينده اهواز در پاسخ به اين پرسش که آيا منظورتان از نامزد دولت، اسفنديار رحيم مشايي است يا نه گفت: بله به غير از او که کسي نيست.


وي در پايان گفت: تمام 18 نماينده مجمع نمايندگان استان خوزستان در حال برگشت به تهران براي شرکت در جلسه علني فرداي مجلس هستند.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...