نسخه چاپی

كاندیدایی كه آمدنش همه سیاسیون را مات می كند!

عکس خبري -کانديدايي که آمدنش همه سياسيون را مات مي کند!

عضو جبهه مشورت ایران اسلامی گفت: در صورت اعلام رسمی كاندیداتوری مهدی چمران در انتخابات ریاست جمهوری همه سیاسیون مات خواهند شد.

به گزارش نما علی دشتی مسئول کمیته حقوقی جبهه مشورت ایران اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن ارائه ظرفیت ها و قابلیت های مهدی چمران برای حضور در عرصه ریاست جمهوری، گفت: سوابق علمی مناسب، تجارب ارزنده و متعدد در امور فرهنگی، اجرایی سیاسی و مدیریتی وی در سطوح ملی و محلی و همچنین جامع نگری، قانونمداری و ویژگی های اخلاقی برجسته چمران به گونه ای است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برطرف کننده نقاط ضعف و تقویت کننده نقاط قوت دولت فعلی است.



وی مشی مدیریتی و سیاسی چمران را مبتنی بر استفاده از همه ظرفیت های کارشناسی کشور دانست و افزود: جامع نگری و استفاده از همه تجارب ، بهره گیری از شور و مشورت نخبگان و رعایت خطوط قرمز نظام نقطه تمایز چمران از سایر رقبا در عرصه ریاست جمهوری است.



مسئول کمیته جبهه مشورت تاکید کرد: در صورت اعلام رسمی کاندیداتوری چمران استقبال خانواده های شهدا ، ایثارگران ، نخبگان علمی و سایر گروه ها و اقشار از او به عنوان گزینه اصلح در کشور ایجاد خواهد شد به نحوی که همه سیاسیونی که به دنبال نظر سنجی بوده و هستند را مات خواهد کرد.



دشتی گفت: دولت چمران دولتی قانونمدار و اخلاقی است.



چمران در همایش نقش شوراها در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که چهارشنبه هفته جاری در مرکز فرهنگی سیدالشهدا برگزار خواهد شد، کاندیداتوری خود را در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام می کند.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...