نسخه چاپی

روایت بی بی سی از یك نظرسنجی/ فاصله اندك خاتمی و هاشمی

بی بی سی: محمدباقر قالیباف٬ شهردار تهران رتبه سوم را در اختیار دارد كه به آخرین نظرسنجی صداوسیما، "افت محسوسی" داشته و ظاهراً آرای او به علی اكبر ولایتی اضافه شده است.

وب سایت "بی بی سی فارسی" انگلیس نوشت: پایگاه خبری انتخاب خبر داده که در تازه ترین نظرسنجی که توسط صداوسیما در سطح ایران انجام شده، اکبر هاشمی رفسنجانی "بیشترین" شانس را برای پیروزی در انتخابات دارد.



بنا بر این گزارش پس از آقای هاشمی، محمد خاتمی "با فاصله ای اندک" در رتبه دوم جای گرفته است.

طبق این نظرسنجی فاصله این دو نفر با نامزدهای احتمالی دیگر بیشتر شده است.





بی بی سی در ادامه نوشت: در این نظرسنجی آمده است پس از این دو، محمدباقر قالیباف٬ شهردار تهران رتبه سوم را در اختیار دارد که به آخرین نظرسنجی صداوسیما، "افت محسوسی" داشته و ظاهراً آرای او به علی اکبر ولایتی اضافه شده است.



پس از آقای قالیباف، اسفندیار رحیم مشایی، علی اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و محسن رضایی در رتبه های بعدی قرار دارند.



این وب سایت انگلیسی همچنین به نقل از انتخاب نوشت: در نظرسنجی که پیش از عید توسط صداوسیما انجام شده بود، محمد خاتمی در رتبه نخست قرار داشت و پس از او اکبر هاشمی رفسنجانی و محمدباقر قالیباف قرار داشتند.



بی بی سی در پایان با تکرار رویکرد انتخاباتی خود نوشت: از نظر بسیاری از اصلاح طلبان اکبر هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی٬ روسای جمهور پیشین ایران بهترین گزینه ها برای انتخابات ریاست جمهوری هستند. اما هنوز هیچکدام از این دو نفر نظر قطعی خود را در خصوص نامزدی شان اعلام نکرده اند و محمدباقر قالیباف همراه با علی اکبر ولایتی و غلامعلی حدادعادل ائتلاف ۱+۲ را تشکیل داده است که از گروه های اصلی فعال اصولگرایان در انتخابات است.

5.JPG

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...