نسخه چاپی

كاندیدایی با "كمپین نجات ایران"/ پیشنهاد مشاور كروبی/ عكس

مشاور سابق مهدی كروبی در گفت و گو با صدای آمریكا پیشنهاد حمایت اصلاح طلبان از نامزدی نماینده مردم شیراز در دوره‌های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی را مطرح كرد.

به گزارش نما، سایت ضدانقلاب خودنویس نوشت: «بر پایه گزارش منابع نزدیک به "قاسم شعله سعدی"، قرار است این نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی امروز با اعلام شعار "کمپین نجات ایران"؛ در وزارت کشور اعلام کاندیداتوری کند.»



به نوشته این سایت: «این دومین اعلام نامزدی "قاسم شعله سعدی" است. شعله سعدی در سال ۸۸ نیز ثبت نام کرد، اما از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.»



وی در سالهای گذشته به جرم تبلیغ علیه نظام بارها محکوم شده است.





خودنویس به نقل از منبع خودش اضافه کرده است که "شعله‌سعدی، اخیرا با سید محمد خاتمی نیز دیدار کرده و رئیس جمهوری پیشین به او گفته که در انتخابات نامزد نخواهد شد."



در همین حال مجتبی واحدی که عنوان "مشاور سابق مهدی کروبی" را یدک می کشد و از مخالفین جدی سید محمد خاتمی است، در گفت و گو با صدای آمریکا پیشنهاد حمایت اصلاح طلبان از نامزدی آقای شعله سعدی نماينده مردم شيراز در دوره‌هاي سوم و چهارم مجلس شوراي اسلامي را مطرح کرد.



مجتبی واحدی در برنامه افق این شبکه در مخالفت با کارشناس دیگر برنامه که حامی شدید نامزدی خاتمی است، ضمن مخالفت با کاندیداتوری آقای خاتمی می گوید که «حالا چرا خاتمی؟ چرا از نامزدی آقای شعله سعدی حمایت نمی کنید؟»

7.JPG

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...