نسخه چاپی

پیامك‌ های مستهجن مرد زن نما!

رییس پلیس فتای البرز از دستگیری عامل انتشار فساد در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم اقرار كرد به راحتی تغییر هویت داده و از كاربران اخاذی كردم.

رییس پلیس فتای البرز از دستگیری عامل انتشار فساد در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهم اقرار کرد به راحتی تغییر هویت داده و از کاربران اخاذی کردم.
سرهنگ نیکنام با بیان اینکه در پی رصد سایت ها و پایش فضای مجازی کارشناسان این پلیس در سایتی عمومی، پروفایل شخصی را شناسایی که اقدام به درج مطالب خلاف عفت کرده بود، گفت: این فرد که خود را خانمی جوان معرفی کرده بود با ارسال پیام های مستهجن به کاربران، علاوه بر دریافت شارژ از آنان اقدام به ترویج فساد و فحشا می کرد ، که با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم در کرج شناسایی و سریعاً دستگیر شد.


وی افزود: متهم در خصوص بزه انتسابی اظهار بی اطلاعی می کرد ولی در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که وی از طریق گوشی تلفن همراه خود به اینترنت وصل و با بارگزاری مطالبی مستهجن و نیز برقراری ارتباط با کاربران در خصوص مسایل غیراخلاقی اقدام به دریافت شارژ تلفن می کرده است .


نیکنام تصریح کرد: متهم پس از رویت مستندات به جرم خود اعتراف و اظهار داشت خود را در فضای مجازی به عنوان دختر معرفی و از این طریق از کاربران اخاذی می کرده است.
رییس پلیس فتا البرز هشدار داد: به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می‌شوید، اعتماد نکنید. زیرا در این فضا کلاهبرداران و شیادان به راحتی می‌توانند تغییر چهره دهند و از اعتماد شما سوءاستفاده کنند.

ایسنا

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...