نسخه چاپی

حضور خاتمی شدنی نیست/ دیدار كواكبیان با نامزدها

«شخصی كه بخواهد وارد عرصه رقابت انتخابات مهمی همچون ریاست جمهوری شود، باید زودتر اعلام كاندیداتوری كند. از این رو حضور خاتمی شدنی نیست.»

به گزارش نما میرزابابا مطهری نژاد، رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری و عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره لیست انتخاباتی حزب متبوعش در انتخابات شورای شهر تهران، گفت: در روز جمعه نشستی با حضور دبیر کل، اعضای شورای مرکزی و مسئولان ستادهای انتخاباتی استان ها برگزار و درباره انتخابات شوراها تصمیم گیری می کنیم و در این نشست که بصورت داخلی تشکیل می شود، درخصوص انتخابات شوراها در کلانشهر ها بحث و بررسی می شود.



وی با بیان این مطلب که حزب مردم سالاری در انتخابات شوراها همچون ریاست جمهوری فعال خواهد بود، اظهارداشت: به خاطر فعالیت حزب در انتخابات شورای تهران، آقای سالاری به عنوان مسئول ستاد انتخابات شورای تهران انتخاب شد و ما پس از بحث و بررسی ها فهرست انتخاباتی خود را اعلام خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات حزب مردم سالاری در ادامه در رابطه با کاندیداتوری محمد خاتمی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، افزود: ما از همان ابتدا اعلام کردیم که اگر خاتمی نامزد انتخابات شود، کواکبیان به نفع او کنار می کشد و همه امکاناتش را در اختیار خاتمی قرار می دهد. کاندیداتوری رئیس دولت اصلاحات در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امیدوار کننده نیست. بنده به کاندیداتوری خاتمی امیدوار نیستم، چرا که شخصی که بخواهد وارد عرصه رقابت انتخابات مهمی همچون ریاست جمهوری شود، باید زودتر اعلام کاندیداتوری کند. از این رو حضور خاتمی شدنی نیست.



میرزابابا مطهری نژاد همچنین به دیدار و گفت‌وگوی کواکبیان با برخی از نامزدهای اصلاح طلب ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وی پس از اعلام کاندیداتوری خود در 5 بهمن با برخی از نامزدهای اصلاح طلب دیدار کرد و به نظرم این دیدارها ادامه دارد. اما باید منتظر ماند و دید صحنه انتخابات ریاست جمهوری برچه اساسی رقم می خورد.

وی گفت: این دیدارها با نامزدهای اصلاح طلب که اعلام کاندیداتوری کرده اند، انجام شد.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...