نسخه چاپی

رونمایی از وجه جدید یك گفتمان متزلزل

تاكنون رهبر انقلاب و مراجع عظام بارها بر ضرورت رعایت اخلاق در رقابت های سیاسی تاكید كرده اند. و این بی اخلاقی به طور مشخص نشان می دهد كه منش برخی گروههای سیاسی چه تفاوت معناداری با بزرگان دینی دارد.

به گزارش نما به نقل از فردا در حالی که دیروز سخنگوی یک گروه خاص از اهانت به یکی از شخصیت ها در شعر خوانی همایش انتخاباتی جمعیت متبوع خود ابراز بی اطلاعی کرده بود و حتی گفته بود در صورت بروز این امر عذرخواهی می کنیم،یکی از رسانه های پرشمار نزدیک به این گروه با انتشار فیلم این شعرخوانی و جالب توصیف کردن آن،سطح دینداری و تقوای خود را به نمایش گذاشت.

این توهین غیر اخلاقی نشان می دهد نفوذ گفتمانی و اقبال وسیع مردم به چهره های شاخص گفتمان اصولگرایی خلاق و انتقادی در عرصه عمومی و نظرسنجی ها عصبانیت جریانات واپسگرا و متحجری را که در بوجود آمدن وضع فعلی کشور دخالت مستقیم داشته اند را موجب شده است و ادامه این توهین ها از جانب این طیف امری محتمل است.

تاکنون رهبر انقلاب و مراجع عظام بارها بر ضرورت رعایت اخلاق در رقابت های سیاسی تاکید کرده اند. و این بی اخلاقی به طور مشخص نشان می دهد که منش برخی گروههای سیاسی چه تفاوت معناداری با بزرگان دینی دارد.

گفتنی است این توهین در همایشی گروهی مطرح شده که دبیرکل آن استاد اخلاق دولت بوده است!

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...