نسخه چاپی

اعلام زمان و مكان رقص مختلط بعد از اقامه نماز!

عکس خبري -اعلام زمان و مكان رقص مختلط بعد از اقامه نماز!

اخیرا در برخی كشورهای عربی كه مروج اسلام آمریكایی هستند بعد از اقامه فریضه نماز زمان و مكان اجرای رقص و بی عفتی اعلام می شود!

چندی است که در برخی کشورهای عربی مدعی اسلام ، اسلام آمریکایی در حال ترویج است که بسیار باعث تاسف و نگرانی است ، اما اخیرا اقدامی صورت می گیرد که شرم آور و ننگین است.

بعد از منتشر کردن خبر " افتتاح دیسکو با خوانندگی زن با حجاب و خواندن دعای افتتاح " و بازتاب گسترده این خبر در فضای مجازی بر آن شدیم تا برگی دیگر از اقدامات ضد اسلامی که در حال ترویج در کشورهای اسلامی است را ورق بزنیم و رسوایی دیگر را از این سبک آمریکایی به اطلاع شما مخاطبان عزیز برسانیم.

در برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی که این روزها داعیه اسلامی گری از نوع آمریکایی سر می دهند ، پس از ادعا فریضه نماز زمان و مکان رقص و پارتی مختلط را اعلام می کنند که بسیار شرم آور است، کسی که پس از ارتباط با خدا برقرار کرده در مجلس لهو لب شرکت کند و گناه انجام دهند .

این مطلب تا جایی پیش رفته که در برخی مساجد نام فلان رقاصه و خواننده زن مشهور هم پس از فریضه نماز همراه با اجرای مکان اعلام می شود تا نمازگزاران با شوق بیشتری در این مراسم ضد اسلامی شرکت کنند!!!

این همان اسلام آمریکایی است که از سوی برخی سران کشورهای مدعی اسلام به مسلمانان القا می شود که می طلبد مسلمین جهان به این موارد توجه بیشتری کنند و از اسلام واقعی فاصله نگیرند .

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...