نسخه چاپی

دخالت جریان انحرافی در عزل و نصب‌ها

عکس خبري -دخالت جريان انحرافي در عزل و نصب‌ها

نماینده اسدآباد، با اشاره به دخالت جریان انحرافی در عزل و نصب مدیران وزارت ورزش و جوانان، گفت: در این وزارتخانه فساد اداری هر روز بدتر از دیروز است.

به گزارش نما، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در جلسه علنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از سئوال کنندگان از وزیر ورزش و جوانان گفت: به عنوان یک ورزشکار دغدغه‌هایم را می گویم و تذکر آقای دستغیب نیز در خصوص لابی گری برای وزیر اگر هم درست باشد تاثیری نخواهد داشت چرا که نمایندگان نظرات کارشناسی خود را می دهند.

نماینده اسدآباد گفت: در کدام دوره مدیریتی ظرف ۳ ماه اصلی ترین روسای فدراسیون ها را تغییر می دهند این در حالیست که به جای این افراد گزینه های قوی تر نیز جایگزین نشده است.

وی گفت: در کشتی، رئیس سابق فدراسیون فردی انقلابی بود و ایرادی نداشت. وی موفقیت های زیادی را کسب کرده بود و توانست بنا را پس از سالها دوری از کشتی دوباره به این عرصه برگرداند و با جمع کردن یک تیم خوب توانست افتخارات خوبی را در المپیک کسب کند.

وی همچنین با انتقاد از تغییر روسای فدراسیون های دوچرخه سواری، قایقرانی و شنا، گفت: شما اعلام کرده بودید که آقای کریم صفایی مشکل امنیتی دارد و قرار شد استعلام آن را از وزارت اطلاعات بگیرید و خبر دهید.

نماینده اسدآباد خطاب به عباسی گفت: آیا شما پاسخگوی مجامع بین المللی بوده اید؟ همین الان ورزش تحت فشارهای بین المللی است توانسته اید این مشکل را حل کنید؟

نعمتی همچنین در خصوص پروژه های ناتمام وزارت ورزش و جوانان گفت: از شما مدارک و مستنداتی در دست است است که در انتخاب پیمانکاران وظیفه خود را به خوبی انجام نداده اید اگر به قول شما بودجه ای برای اتمام پروژه هایتان ندارید پس چرا با پیشنهاد جریان انحرافی در بحث شهرستان ها پروژه های جدید را کلنگ زنی می کنید؟

وی گفت: شما به عنوان وزیر ورزش و جوانان قصد دارید دین خود را به جریان انحرافی ادا کنید با این کارها قصد دارید ادا کنید؟ شما چرا از متخصصین و خبرگان برای مسئولیت هایتان انتخاب نکرده اید؟ امروز ۷۶ درصد از مدیران ستادی ، ۸۴ درصد از معاونین و ۶۴ درصد از مدیران ستادی شما بر خلاف این قانون جذب شده اند و در مجموع ۶۱ درصد از مدیران شما خارج از دستگاه ها جذب شده اند.

وی خطاب به عباسی گفت: اکثر افراد از سوی جریان انحرافی به شما معرفی شده اند. شما چه دینی به مشایی دارید که وزارت ورزش و جوانان را به یک نفر می فروشید؟ شما ۱۷ مدیر کل عوض کرده اید و برخی از مدیران را نیز در طول این مدت ۲ بار تغییر داده است همین نشان از ضعف مدیریت شماست.

وی گفت: شما در حوزه جوانان چه اقدامات موثری انجام داده اید و آیا سیاست های خود را راهبردی کرده اید؟ آیا منشور تربیتی نسل جوان را ساماندهی کرده اید؟

نعمتی در ادامه گفت: اگر شما اهل ورزش باشید می دانید که در ورزش سرمایه گذاری ها دراز مدت است و برخی افتخارات امروز به خاطر زحمات و برنامه ریزی های گذشتگان است.

وی اظهار داشت: در وزارت ورزش و جوانان فساد اداری هر روز بدتر از دیروز است. شما از ورزش روستایی غافل شده اید و به جای آن برای جریان انحرافی میتینگ و همایش برگزار می کنید. همایش قشم نیز از سوی شما برگزار شد.

نعمتی گفت: شما پول بیت المال را در جاهای غیر قانونی خرج می کنید. این مبالغ هنگفت خرج چند تیم مطرح در کشور شده و اینگونه نابسامانی های بزرگ را در کشور ایجاد کرده است.

وی گفت: ورزشکارانی که یک یا دو میلیارد پول و یا زیرمیزی دریافت می کنند حق روستائیان را ضایع می کنند

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...