نسخه چاپی

صدای آمریكا: احمدی نژاد ماجرای استادیوم آزادی را تلافی كرد

عکس خبري -صداي آمريکا: احمدي نژاد ماجراي استاديوم آزادي را تلافي کرد

"تقی رحمانی" از ملی مذهبی ها در گفت و گو با صدای آمریكا، سخنان رئیس جمهور در خوزستان را به ماجرای استادیوم آزادی مرتبط دانست و گفت: «آقای احمدی نژاد دارد ماجرای استادیوم آزادی را تلافی می كند.»

سخنان این روزهای آقای احمدی نژاد در رسانه های مختلف ضد نظام جمهوری اسلامی با تحلیل های یکسانی مواجه شده است؛ این سخنان بیشتر تبلیغاتی است.



"تقی رحمانی" از ملی مذهبی ها در گفت و گو با صدای آمریکا، به سخنان آقای احمدی نژاد در خوزستان اشاره کرد و گفت: «آقای احمدی نژاد دارد ماجرای استادیوم آزادی را تلافی می کند؛ چون نتوانست آقای مشایی را وارد استادیوم کند و او سخنرانی کند.»



وی در ادامه افزود: «به این دلیل است که آقای احمدی نژاد با حمله به بخشی از مؤتلفه می خواهد بگوید مشکلات اقتصادی جداست و تیم دولت موفق بوده است.»



تقی رحمانی همچنین نیامدن مشایی به ورزشگاه آزادی را این طور تفسیر کرد: «یک نکته را در نظر بگیرید که نیامدن مشایی به استادیوم آزادی نشان می دهد که امکان دارد آقای احمدی نژاد به کاندیدای دیگری فکر کند.»



وی درباره گزینه های احتمالی دیگر دولت گفت: «گزینه های دیگر دولت هم می توانند شرکت کنند؛ اما رأی لازم را نخواهند داشت. افراد در ایران مهم هستند. حذف آقای مشایی ضربه به دولت است. باید دید که آیا دولت اجازه می دهد یا خیر؟! اما تأیید صلاحیت مشایی سخت است.»



تقی رحمانی تأیید صلاحیت آقای مشایی را مساوی با آمدن آقایان هاشمی و خاتمی دانست و گفت: «اگر آقای مشایی رد صلاحیت نشود آقای هاشمی و خاتمی وارد صحنه خواهند شد. در انتخابات پرشور همه جناح ها باید نماینده داشته باشند.»



گفتنی است طبق قانون اساسی، تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات تنها بر عهده شورای نگهبان است و تنها مرجع قانونی برای تأیید یا رد نامزدها، این شوراست نه افراد و گروه های سیاسی.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...