نسخه چاپی

بازیكن تیم ملی كه در امارات صاحب هتل است!

عکس خبري -بازيکن تيم ملي که در امارات صاحب هتل است!

یكی از ملی پوشان سابق فوتبال كه سوگلی تیم برانكو بود و پس از وداع برانكو، آرام آرام از كانون توجه دور شد، حالا در امارات هتل دارد و به درآمدزایی مشغول است.

آقای ب بازیکنی بود که برانکو علاقه عجیبی به فوتبال او داشت. خیلی ها از معمولی بودن کیفیت این بازیکن حرف می زدند اما برانکو بدون توجه به انتقادات، این کشف زمان بلاژویچ را همیشه در اردو و فهرست 18 نفره حفظ می کرد. این بازیکن یک بار در جریان بازی ملی، با همبازی خود بزن بزن راه انداخت اما باز هم در تیم ملی ماند تا این که برانکو رفت و دوره او هم به سر آمد.


بعد از رفتن برانکو، کم کم کار این بازیکن به بازی در لیگ آزادگان کشیده شد و در نهایت خیلی بی سروصدا از فوتبال کنار رفت.


خیلی ها نگران این بازیکن بودند، بازیکنی که در مکتب فولاد رشد کرد و خود را با تلاش و زحمت فراوان تا سطح اول فوتبال ایران رساند، ناگهان ناپدید شد و خیلی ها نگرانش بودند اما به تازگی فهمیدیم اصلا جای نگرانی وجود ندارد و این ستاره سابق تیم ملی با پول هایی که از زمان بازیگری پس انداز کرده، در امارات بیزینس جالب و سوددهی راه انداخته و هتلدار شده است.


درآمد هتلداری نوش جان این بازیکن اما نمی دانیم چرا بی اختیار یاد فوتبالیست های قدیمی افتادیم که پولی نمی گرفتند و بعد از پایان دوران قهرمانی هم بیکار می ماندند.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...