نسخه چاپی

رد صلاحیت شوم از شورای نگهبان تشكر می‌كنم

عکس خبري -رد صلاحيت شوم از شوراي نگهبان تشکر مي‌کنم

كاندیدای احتمالی ریاست جمهوری مبنی بر اینكه عكس العمل شما در صورت عدم احراز صلاحیت چیست، گفت: از شورای نگهبان تشكر می‌كنم زیرا احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات حق قانونی شورای نگهبان است.

به گزارش نما، محمد شریعتمداری کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه مراسم سومین روز درگذشت آیت‌الله رضوانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه چنانچه صلاحیت شما توسط شورای نگهبان احراز نشود عکس العمل شما چیست، گفت: من از شورای نگهبان تشکر می‌کنم زیرا احراز صلاحیت‌ نامزدها انتخابات حق قانونی شورای نگهبان است.

شریعمتداری در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات به اجماع می‌رسند یا خیر گفت: من معتقدم همه نحله‌های سیاسی و فکری موجود در جامعه باید در عرصه انتخابات شرکت کنند، اما آنها باید کسی را که با اقبال عمومی بیشتر مواجه است به عنوان نامزد نهایی معرفی کنند تا تشتت آرا اتفاق نیفتد.

کاندیدای احتمالی انتخابات افزود: من این توصیه را هم به جریان اصولگرایی و هم اصلا‌ح‌طلبی می‌کنم که به اجماع برسند زیرا اجماع به صلاح مردم مسلمان ایران است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره فضای کلی جامعه در آستانه انتخابات گفت: فضای سیاسی کشور آن طور که باید و شاید، گرم نیست. من امیدوارم صدا و سیما و رسانه‌ها شور و نشاط را در میان مردم ایجاد کنند البته نه به آن شکلی که در انتخابات ۸۸ بود بلکه به شکلی که در شان مردم ایران باشد.

شریعتمداری در پایان تاکید کرد: نظام باید کاری کند تا نامزدهای انتخابات بتوانند حرف‌هایشان را به گوش مردم برسانند و در این میان صدا و سیما نقش مهمی دارد.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...