نسخه چاپی

آل اسحاق در جمع خبرنگاران:

نظرسنجی از مخالفتها نیز مد نظر قرار خواهد گرفت

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینكه مقداری از نظرسنجی ها برای فضاسازی است گفت: اعلام نتیجه هرنوع نظرسنجی در شرایط فعلی رجزخوانی انتخاباتی است.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مقداری از نظرسنجی ها برای فضاسازی است گفت: اعلام نتیجه هرنوع نظرسنجی در شرایط فعلی رجزخوانی انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار نما، یحیی آل اسحاق نامزد حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا در ائتلاف پنج گانه جبهه پیروان خط امام و رهبری به غیر از میزان مقبولیت کاندیداها میزان مخالفت ها با هر کدام نیز برای انتخاباب نامزد نهایی ائتلاف مد نظر قرار خواهد گرفت گفت: درنظرسنجی ها دو نوع مسئله بررسی می شود. یکی اینکه مردم به چه کسی رای می دهند و یا به چه کسی رای نمی دهند.

وی افزود: در بحث‌های آماری و تحلیلی شاخصه‌هایی است که می‌توان بر اساس آنها نظرسنجی انجام داد.


آل اسحاق با اشاره به اینکه قطعا اگر گزینه رای ندادن به یک نامزد زیاد شود مسئله مهم خواهد بود اظهار داشت: به همین جهت برای نظرسنجی قطعی فعلا زود است.

آل اسحاق تاکید کرد:به نظرم نظرسنجی در شرایط حاضر زود است و یک مقدار نظرسازی است و بیشتر رجز خوانی انتخاباتی محسوب می شود.

عضو گروه ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان درباره اظهار نظر باهنر درباره اینکه رای من در نظرسنجی های این ائتلاف بیشتر از سایرین است نیز خاطرنشان کرد: انشاءالله که اینطور باشد.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...