نسخه چاپی

سردرگمی پایداری در خصوص نامزدی جلیلی

مواضع متناقض جبهه پایداری در خصوص نامزدی جلیلی حاكی از آن است كه این گروه سیاسی در برابر سكوت جلیلی متحیر شده است.

چندي پيش يك هفته نامه در ستون اخبار غيررسمي خود به صورت تلويحي از نامزد شدن جليلي به صورت مستقل و نه ذيل پرچم جبهه پايداري خبر داد.

مدتي بعد محصولی در پاسخ به پرسشی، درباره سعید جلیلی گفت: اگر وی می‌خواست مستقل نامزد شود آنقدر شجاعت داشت که به ما بگوید صلاح نیست من به اسم جبهه پایداری در انتخابات حضور یابم لذا نقل قول های غیر موثق در مورد ایشان بیشتر از طرف مخالفین پایداری و برای ایجاد تردید در بدنه حزب‌الله مطرح می‌شود.

اما در وبلاگ جوانان حامی دکتر سعید جلیلی جمله اي از قول برادر وي نقل شده است كه او در جمع مجمع مطالبه مردمی مشهد مقدس گفته است : دکتر جلیلی به صورت مستقل وارد خواهد شد وتا روز ثبت نام اعلام کاندیداتوری نخواهد کرد.

نكته جالب تر آنكه نام زاكاني و باقري لنكراني در كنار نام وي مطرح شد و هر دو گروه مدعي شدند پس از اطمينان از عدم نامزدي جليلي و با حمايت وي به صحنه آمده اند.

اين امر تا آنجا بود كه جبهه پايداري خبر از جنگ لنكراني و جليلي بر سر اين موضوع داد كه هر يك از ديگري خواسته بيايد و هر دو خواستار عدم حضور بوده اند اما به فاصله چند روز حسينيان در مصاحبه اي اعلام كرد "جلیلی هم بیاید کاندیدای نهایی پایداری لنکرانی است."

اما رسايي پاسخ متفاوتي داد و گفت: شاید با آمدن آقای لنکرانی، آقای جلیلی دیگر کاندیدا نشوند یا اگر جلیلی کاندیدا شد آقای لنکرانی به نفع وی انصراف دهد.

زيباترين نقطه در اين پازل انتشار برگه هاي تبليغات انتخابات مجلس ششم جليلي بر روي سايتي است كه به نام وي آغاز به فعاليت كرده است و به نظر مي رسد پيام آن، اين است كه جليلي نيز به خيل گسترده نامزدها خواهد پيوست.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...