نسخه چاپی

نوری همدانی:گرانی چندان مربوط به تحریم‌ها نیست

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با كمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی با بیان اینكه مشكلات اقتصادی كشور مربوط به عدم كنترل قیمت‌ها است، افزود: تعدد كاندیداها برای اصولگرایان مشكل ایجاد می‌كند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین،اعضای کمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با بیان اینکه در هیچ زمانی به اندازه اکنون دشمنان انقلاب اسلامی ضد ایران تجهیزات و نقشه نداشته‌اند، گفت: در شرایط کنونی اولین شرط تاثیرگذاری خدمت درک موقعیت کشور در برابر دشمنان است و در همین باره قرآن کریم هم بارها گوشزد کرده که در برابر شما همواره کفر و نفاق صف می‌کشند و بارها به مسلمانان هشدار و بیدارباش داده است.

این مرجع عالیقدر با یادآوری اقدامات ضدایرانی کشورهای عربی و سایت الجزیره تاکید کرد: این رسانه شدیدترین تحرکات را ضد ایران دارد و در روزهای عید سال 1392 با پخش برنامه‌ای نشان می‌داد که سران 16 کشور عربی و ترکیه با برگزاری نشستی اعلام می‌کردند که باید سفرای ایران از این کشورها اخراج شده و آنها هم سفرای خود را از ایران فرا بخوانند و من از این تعجب کردم که کشوری با کمتر از یک میلیون جمعیت و بدون قانون چنین حرف‌هایی می‌زند و اینها نمونه‌ای از صف‌آرایی شیاطین و دشمنان اسلام در مقابل انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنی‌های آمریکا و صهیونیست ضدایران مشخص است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به شکل‌های مختلف به مخالفان سوریه کمک می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی در تشریح مشکلات داخل کشور افزود: در داخل کشور هم مسائل بسیاری وجود دارد، گرانی و بیکاری تنها نمونه‌ای از آنها است و البته گرانی چندان مربوط به تحریم‌ها نیست،‌ چرا که اشراف و کنترلی بر قیمت خدمات و کالاها وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم مشکلات فراوانی دارند، یادآور شد: شما نمایندگان باید زمینه را برای پیگیری حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی در سال جاری فراهم کنید.

این مرجع عالیقدر با بیان اینکه تعدد کاندیداهای اصولگرایان مشکل ایجاد می‌کند، توضیح داد: اصولگرایان باید به اجماع برسند تا آرا برای یک نفر جمع شود.

وی با تشریح ائتلاف‌های حاضر در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایط کنونی کشور یک نفر می‌خواهد که قهرمان، مدیر و ولایتمدار کامل باشد و در چند عرصه سابقه مدیریتی داشته باشد و باید چنین فردی را پیدا کرده و همه به او کمک کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه مردم بسیار خوب بوده و امتحان خود را در انقلاب و جنگ تحمیلی پس داده‌اند، بیان کرد: پس از فتنه سال 88 به 12 استان کشور رفتم و جلساتی را با علما، دانشگاهیان، مردم، بانوان و فرماندهان نظامی برگزار کردم و این جلسات به این دلیل بود که باید این انقلاب را که نعمت پروردگار است را حفظ کرد.

این مرجع عالیقدر حضور مردم در انتخابات را حماسه‌ساز خواند و افزود: ما تنها می‌توانیم صفات شخص مورد نظر در انتخابات را بگوییم اما مصداقی بیان نمی‌کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ایران همواره با منطق پیروز بوده است، گفت: یکی از کارهایی که شما نمایندگان باید انجام دهید، این است که باید تذکری جدی به کشور قطر بدهید تا اینچنین ضد ایران برنامه نسازد.

کاظم جلالی در این دیدار با بیان اینکه شرایط امروز کشور با توجه به نامگذاری سال 1392 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مهم است، خطاب به آیت‌الله نوری همدانی افزود: کمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به دنبال این است تا با مراجع عالیقدر و بزرگان اصولگرایی دیدارهایی داشته باشد و در این زمینه رهنمودهایی بگیرد تا وظیفه خود را درباره سال حماسه سیاسی به ثمر بنشاند.

وی در تشریح مسائل روز کشور تاکید کرد: با وجود کارهایی که در سال‌های اخیر برای کشور انجام گرفته است، اما اکنون با مشکلاتی چون تورم، حجم بالای نقدینگی، مطالبات معوقه پیمانکاران و بیکاری مواجه هستیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تشریح آرایش سیاسی گروه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: با وجود حضور کاندیدای اصلاح‌طلبان و دولت، جریان اصولگرایی هم باید به وحدت برسد تا یک فرد معتدل، خردمند و هماهنگ با مقام معظم رهبری سکان هدایت کشور را در دست بگیرد.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...