نسخه چاپی

خانه های جدول بی بی سی را این دو با هم پر می كنند

تلویزیون بی بی سی فارسی با استقبال از اظهارات فرافكنانه احمدی نژاد، گفت هم احمدی نژاد و هم خاتمی می گویند عده ای نمی گذارند.

تلويزيون بي بي سي فارسي با استقبال از اظهارات فرافكنانه احمدي نژاد، گفت هم احمدي نژاد و هم خاتمي مي گويند عده اي نمي گذارند.

اين شبكه وابسته به وزارت خارجه انگليس كه برخي از اصلاح طلبان فراري را نيز به خدمت گرفته، به استقبال از سخنان احمدي نژاد رفته از قول اميد پارسانژاد گفت: خاتمي با صراحت زيادي گفته كه فضا امنيتي و نظامي شده بنابراين نهادهاي نظامي و امنيتي تصميم گيرنده شدند و گفته است كه راه نجات كشور خارج شدن از اين فضا است. احمدي نژاد هم هشدار داده است و با كنايه به سپاه اشاره كرده كه اجازه نخواهد داد آنها در انتخابات دخالت بكنند. به نظر مي رسد كه هر دو طرف به سپاه و نهادهاي نزديك به آيت الله خامنه اي اشاره مي كنند.

حسين باستاني بولتن نويس متواري حزب مشاركت در دفتر خاتمي نيز كه با بي بي سي همكاري مي كند، با اشاره به صحبت هاي رئيس جمهوري ايران مبني بر اين كه افرادي وي را تهديد مي كنند، گفت: منظور احمدي نژاد نهادهاي زير نظر رهبري بوده و وي نهادهاي زيرنظر رهبري را هدف گرفته است.

باستاني افزود: واقعيت اين است سؤالي كه در ذهن مخاطب ايجاد مي شود؛ اين است كه مخاطب صحبت هاي احمدي نژاد كي هست و به كي اشاره مي كند و اين مساله شايد همان چيزي باشد كه ايشان دنبالش است.وي درباره كاهش استقبال از احمدي نژاد در سفرهاي استاني گفت: در اين سفرها جمعيت استقبال كننده از او قابل مقايسه با سابق نيست بسيار كمتر شدند، مي شود حدس زد كه دستگاه هايي كه در گذشته همكاري مي كردند براي اين كه اين تجمعات بيشتر باشند خيلي هايشان همكاري نمي كنند.

باستاني با اشاره به اين كه احمدي نژاد در برخي جاها قدرت نمايي مي كند، ادامه داد: اين نوع مراسم ها به نفعش نيست و از طرف ديگر حرف هاي پرهزينه اي كه مي زند به تدريج ممكن است براي كساني كه مي خواهند در يك شهرستان تداركات ببينند ترديد هايي را ايجاد بكند.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...