نسخه چاپی

توزیع كارت‌هدیه در جلسه‌سخنرانی یك‌كاندیدا

همایشی كه روز پنجشنبه گذشته برگزار گردید به مسائلی ختم شد كه جای بسی تامل دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سخنران این همایش، یكی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری و مسؤول یك نهاد نظارتی بود. وی از ساعت 11:30 تا 12 به سخنرانی پیرامون شخصیت خود پرداخت و بعد از آن هم به سؤالات حضار پاسخ داد. چیزی كه در این همایش از آن صحبتی به میان نیامد، موضوع همایش بود.



همایشی که روز پنجشنبه گذشته برگزار گردید به مسائلی ختم شد که جای بسی تامل دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سخنران این همایش، یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری و مسؤول یک نهاد نظارتی بود. وی از ساعت 11:30 تا 12 به سخنرانی پیرامون شخصیت خود پرداخت و بعد از آن هم به سؤالات حضار پاسخ داد. چیزی که در این همایش از آن صحبتی به میان نیامد، موضوع همایش بود.

اما در پایان این همایش اتفاق خاصی افتاد و آن توزیع کارت‌های هدیه 80 هزارتومانی و 50 هزارتومانی بانک سامان میان حضار بود. در این نشست‌ها (حتی اگر برای تبلیغات یک کاندیدا باشد) آنچه شایسته و بایسته است، تبیین مواضع گفتمانی و نقد منصفانه رقبا و معرفی

توانمندی‌هاست اما توزیع مبالغ ریالی میان حضار، علاوه بر آنکه اقدامی خلاف عرف است، اقدامی خلاف اخلاق نیز هست. شایان ذکر است، توزیع مبلغ ریالی میان هواداران، بشدت در نظر مردم مذموم و ناپسند است و اگر نامزدهای احتمالی برای جلب اقبال عمومی به این روش‌ها متوسل شوند، نتیجه‌ای معکوس خواهند گرفت.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...