نسخه چاپی

آل اسحاق حلال مشكلات

دكتر حسن غفوری فرد

شورای مرکزی حزب موتلفه چهار نفر را به منظور کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد؛ آقایان ميرسليم، حبیبی، بادامچیان و آل اسحاق؛ در مرحله بعد قرار شد از هر تشکلی یک نفر به جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری معرفی شود و شواری مرکزی تقریباً به اتفاق آرا به آقای دکتر آل اسحاق رأی دادند.

آقای آل اسحاق در یک خانواده روحانی به دنیا آمده اند، در جمهوری اسلامی در طول سه دهه گذشته همواره در مشاغل مهم خدمت کرده اند؛ چه به عنوان وزیر، معاون وزیر یا در سمت مسئولیت اتاق بازرگانی؛ تحصیلات تخصصی خود را در رشته مدیریت استراتژیک گرفته اند و در حوزه اقتصاد به صورت علمی و تجربی فعالیت داشته اند.

بعد از اینکه مقام معظم رهبری از اتاق بازرگانی ایران و تهران خواستند که گزارش های منظمی از وضعیت اقتصادی کشور و جهان را در اختیار معظم له قرار بدهند ایشان دو گروه را تشکیل دادند، گروهی در رابطه با اقتصاد داخلی و گروهی در رابطه با اقتصاد خارجی.

این گروه ها بیش از 70 جلسه در طول چندین سال گذشته داشته اند؛ گزارش های این نشست ها مداوم به مقام معظم رهبری تقدیم شده است.

با توجه به شناخت مناسب آقای دکتر آل اسحاق از وضعیت اقتصاد داخلی و جهانی و همچنین مشکلات عمده کشور ما در حوزه اقتصاد طبیعی است که حزب موتلفه نسبت به این مسئله حساس شدند و فردی انتخاب کردند که هم خود اقتصاددان هستند و هم شناخت مناسبی از اقتصاددانان کشور دارند.به نظر می رسد ایشان در این سطح کاملاً آماده هستند و طرح و برنامه دارند؛ طي صحبت هایی که در محل های مختلف از جمله شورای مرکزی حزب موتلفه انجام دادند مشخص بود که ایشان هم شناخت مناسبی نسبت به اوضاع کشور دارند و هم برنامه مدونی برای حل مشکلات مردم تدوین کرده اند.

به این ترتیب شورای مرکزی حزب موتلفه ایشان را به عنوان نامزد خود انتخاب و معرفی کرد؛ در جبهه پیروان نیز به همراه آقایان متکی و باهنر انتخاب شدند که البته بعد از مدتی آقایان پورمحمدی و ابوترابی هم به ایشان پیوستند و ائتلاف پنجگانه تشکیل شد.

ویژگی مهم آقای آل اسحاق تخصص ایشان در حوزه اقتصاد است؛ مسئله‌ای که در حال حاضر خیلی اهمیت دارد، در سخنرانی های ایشان کاملاً مشخص بود که هم شناخت مناسبی نسبت به شرایط کشور دارند و هم راه حل و برنامه برای حل این مشکلات دارند.

امیدواریم از بین این افراد دكتر آل اسحاق انتخاب شوند تا گامی در جهت حل مشکلات کشور بردارند.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...