نسخه چاپی

نابودي چمن آزادي جاي تاسف دارد

قلعه‌نویی: سر نخواستن من دعواست!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینكه استقلال ارث پدری‌اش نبوده و سر نخواستنش دعوا است، جمله "امان از دل زینب"! را در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه آزادی بیان كرد و گفت: واقعا جای تاسف دارد جای آباد را به راحتی نابود كردیم. آقایان می‌توانستند جشن تجلیل از دست اندركاران نوروز را هر كجایی برگزار كنند. البته شاید می‌خواستند اینجا را مثل بقیه جاها كنند!

به گزارش نما، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی استقلال مقابل الریان در نشست خبری این مسابقه ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خدا را شکر با بازی خوب و "استقلال گونه" که مرا یاد استقلال سال 1384 انداخت، موفق شدیم نتیجه خوبی را کسب کنیم که ماحصل کار دسته جمعی بود.

وی افزود: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که از اول فصل هواداران روی روح و روان هاشم بیک‌زاده رفتند ولی امروز صبوری کردند. هاشم هم از نظر روحی برگشت و توانست گلزنی کند و بازی خوبی ارائه دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: علت خوب بازی کردن ما این بود که فاصله دو مسابقه اخیر ما بیشتر از قبل شده بود. در دو ماه گذشته فقط ریکاوری داشتیم که در هیج کجای دنیا اینطور نیست ولی اینبار تنها دو جلسه فرصت تمرین داشتیم و با بدنهای شاداب به میدان رفتیم.

وی در خصوص اینکه آیا امروز روز آشتی هواداران استقلال با این تیم بوده است؟، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم زیاد راجع به تماشاگران صحبت کنم و احساس خودم را در خصوص این دوستان، آخر فصل خواهم گفت.

" اگر بازی‌های قبلی لیگ را با فاصله برگزار می‌کردند، احتمال داشت الهلال را هم شکست بدهید". قلعه‌نویی در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: صد درصد این موضوع تاثیر گذار بود. اگر روز دهم آن بازی برگزار نمی‌شد و بعد هم دیدارهای ما مقابل گهر، سپاهان و بازی رفت و برگشت مقابل الهلال با فاصله بود، قطعا شرایط بهتری داشتیم. البته این موضوع تقصیر این سازمان لیگ نیست و اول فصل آقایانی که دنبال "چشم آبی‌ها" هستند، حتی برای بازی با مالدیو و تاجیکستان هم لیگ را دو هفته تعطیل می‌کردند.

به گزارش مهر، وی در مورد خراب شدن چمن ورزشگاه آزادی تاکید کرد: "امان از دل زینب"! واقعا جای تاسف دارد که جای آباد را به راحتی نابود کردیم. برخی جاهای زمین چمن آزادی سوخته بود. آقایان می‌توانستند جشن تجلیل از دست اندرکاران نوروز را هر کجایی برگزار کنند. البته شاید می‌خواستند اینجا را مثل بقیه جاها کنند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در همین رابطه به ذکر خاطره‌ از "سکوموروخوف" مربی پیشین استقلال اشاره کرد و گفت: یادم هست یک روز به تورنمنت نقش جهان رفتیم که همه بازیکنان به جز یک نفر در یک مسابقه بد بودند. در بین دو نیمه سکوموروخوف آن بازیکن خوب را هم تعویض کرد که مایه تعجب همه ما شد. بعدا او درباره این اقدامش گفت که می‌خواستم تیم یکدست بشود!

وی در بخش دیگری از صحبت‎‌هایش درباره حضور فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی، خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که بازیکنان بزرگ را حفظ کنیم. البته قداست این نیست که فقط به آنها بازی دهیم. فرهاد را به خاطر احترام به مردم و زحماتی که برای استقلال کشید آوردم. هیچ احدی با من در این خصوص حرف نزد. خودم برای اولین بار آنرا در رادیو مطرح کردم. پس از آن فرهاد به خانه ما آمد و یکساعت با هم حرف زدیم و وقتی شرایط بدنی‌اش خوب شد به ترکیب راه یافت.

قلعه‌نویی تاکید کرد: استقلال ارث پدری ما نیست و برای همه استقلالی‌هاست. تعجبم این است که بزرگترین مربی تاریخ استقلال منصور پورحیدری است و هیچ کس به فکر او نیست و به این موضوع توجه نمی‌کند.

وی همچنین افزود: با توجه به اینکه فرزاد حاتمی افت محسوسی کرده است و مجیدی هم الان جزو خوب‌های ماست، در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت.

" آیا نگران نبودید الریان در نیمه دوم حملاتش را پرفشار کرد"؟ سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال، اظهار داشت: این استرس را داشتیم چون توپ‌هایمان وارد دروازه نمی‌شد و می‌ترسیدیم سرنوشت بازی با سپاهان دوباره برای‌مان تکرار شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در بین دو نیمه اصلا بحث فنی نکردم و به بازیکنانم گفتم فقط گل نخوردید و دنبال گل‌های بیشتر باشید. برای بازی با العین هم دنبال برد و ادامه صدرنشینی هستیم.

قلعه‌نویی در پایان درباره وضعیتش برای سال آینده، گفت: سر نخواستن ما دعواست! خدا را گواه می‌گیریم که نه لیستی به باشگاه استقلال داده‌ام که چه بازیکنانی باید بروند و چه بازیکنانی باید جذب شوند. در این مملکت که مربیان را 24 ساعته مثل بازی مار و پله از بالا به پایین می‌اندازند، یکدفعه یک نفر را می‌فرستند تا نیش خود را بزند و مربی را به پایین بفرستد.

تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه شب در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم الریان قطر را با نتیجه 3 بر صفر در ورزشگاه آزادی شکست بدهد.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...