نسخه چاپی

عضو كميسيون امنيت ملي

محصولی در آستانه انتخابات به دنبال غوغاسالاری است

عکس خبري -محصولي در آستانه انتخابات به دنبال غوغاسالاري است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات صادق محصولی درباره آنكه لاریجانی معرف اسفندیار رحیم مشایی به احمدی نژاد بوده را تنش زا توصیف و تصریح كرد: رهبر انقلاب تاكید كردند كه بیان سخنان تنش زا در ماه های نزدیك به انتخابات مصداق خیانت است.

به گزارش نما،منصور حقیقت پور در گفت و گو با خانه ملت گفت: اظهارات محصولی متاسفانه مصداق کامل ایجاد تنش در فضای کشور است که رهبر انقلاب نیز تاکید کرده بودند کسی نباید سخنی بگوید تا در ایام نزدیک به انتخابات موجب بر هم زدن فضای آرامش در کشور شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی از آقایان به دنبال غوغاسالاری در کشور هستند و این دست از اظهارات نیز در راستای همین تمایلات جریان های خاص در کشور است.

حقیقت پور با بیان این که مشایی و احمدی نژاد از سال های قبل از دولت نهم به هم نزدیک شدند، گفت: نزدیکی مشایی و احمدی نژاد با یکدیگر به حلقه ارومیه و کردستان بر می گردد و ربطی به معرفی کسی ندارد کما این که رییس جمهور خود نیز بارها تاکید کرده است که نزدیکی و آشنایی سی ساله با رحیم مشایی دارد.

وی ادامه داد: محصولی که خود از اهالی ارومیه است و نزدیکی مشایی و احمدی نژاد در حلقه ارومیه را باید به خوبی به یاد داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: حالا سئوال اینجاست که اگر کسی به آقای رییس جمهور بگوید مشایی برای قرار گرفتن در حلقه اطرافیان شما مناسب نیست و باید از وی دوری کنید، آقای احمدی نژاد به این حرف ها گوش می دهد؟./

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...