نسخه چاپی

توهين علني بنگاه سخن پراكني انگليس به جايگاه عظيم ملت ايران؛

BBC مردم ایران را «گربه نره» خواند

شبكه سخن پراكنی دولت انگلیس به نام BBC كه همواره بر علیه ملت بزرگ ایران فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است، در تازه‌ترین توهین‌ها مردم ایران را «گربه نره» توصیف كرد.

به گزارش نما، شبكه بي بي سي فارسي داراي برنامه‌اي با نام نوبت شما است كه در اين شبكه مخاطبان از كشورها و شهرهاي مختلف با وي تماس گرفته و در مورد موضوعات مختلف صحبت مي‌كنند.

البته تمامي اين تماس‌ها هدف‌دار بوده و هيچ‌كدام از مخاطبان آن مردم عادي نيستند، بلكه افرادي هستند كه بارها و بارها توسط شبكه بي بي سي چك شده و بعد از آنكه شماره تماس و مشخصات خود را مي‌دهند، مي توانند بر روي اين شبكه صحبت كنند.

با اين وجود افرادي بودند كه همواره در برنامه نوبت شما شركت كرده و نظر حقيقي خود را بيان مي‌كردند كه بي بي سي نتوانست اين آزادي بيان را تحمل كند و بارها و بارها اقدام به قطع كردن صحبت‌هاي مخاطبين مي‌شد.

بي بي سي فارسي كه از اعلام نظر مستقيم و بي پرده مخاطبانش ناراحت بود، اقدام به سانسور صحبت‌ها كرد به گونه‌اي كه در تهيه كننده اين برنامه عنوان كرد ما براي اينكه بتوانيم كنترل بر صحبت‌هاي افرادي كه تماس گرفته‌اند داشته باشيم، تمامي گفته‌هاي آنها را با 10 ثانيه پخش مي‌كنيم تا بتوانيم بعد از كنترل صحبت، بر روي خروجي شبكه پخش نماييم.

حال با اين وجود و تمامي سانسورهايي كه بي بي سي انجام مي‌هد، در برنامه اخير برنامه نوبت شما كه موضوع آن در خصوص انتخابات بود، فردي بر روي اير شبكه عنوان كرد كه مردم ايران به دليل اينكه هميشه در انتخابات شركت مي‌كنند «گربه نره» هستند.

بي بي سي فارسي با اينكه مي‌توانست اين قسمت از گفته، مخاطب را قطع كند، اقدام به چنين كاري نكرده و اجازه داد تا توهين علني به ملت بزرگ ايران بر روي خروجي برنامه پخش شود تا بار ديگر ارادت خود را به ملكه انگليس و دولت بريتانيا اعلام نماييد.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...