نسخه چاپی

لبخند رسانه های‎ معاند از اظهارات قالیباف

به گزارش پایگاه خبری نما، دکتر قالیباف در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها با حمله به مواضع محمود احمدی نژاد در خصوص هولوکاست بیان می دارد: "قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ ما هیچ گاه با یهود مخالف نبودیم، یک دین است؛ آنجایی که ما مخالفت کردیم با صهیونیست ها بوده است. ما 30 سال حامی اصلی آرمان فلسطین بوده ایم ولی به واسطه هوشمندی امام و رهبری کسی نتوانست ما را متهم به ضد یهود بودن بکند. ولی یکباره بدون توجه به نتایج و پیامدها بحث هولوکاست مطرح می شود. این چه نفعی برای انقلاب و فلسطینی ها داشت. ببنید وقتی ما آن زمان به اسم آرمان گرایی؛ موضوع هولوکاست را مطرح کردیم و آن جنجال ایجاد شد."

این اظهارات در حالی بیان می گردد که با یک بررسی اجمالی در سخنان رهبری و استفاده مکرر ایشان از طرح مساله هولوکاست حتی می‌توان ایشان را جدی ترین مطرح کننده و پشتیبان این گفتمان در فضای سیاست خارجی قلمداد کرد.

ایشان در کنفرانس حمایت از فلسطین در تهران با اشاره به زیر سوال رفتن مبنای اصلی مشروعیت رژیم صهیونیستی و در تردید قرار گرفتن ماجرای هولوکاست اظهار کردند: «صهيونيستها فلسطين را به بهانه هولوكاست غصب كردند اما عدم تحمل رسانه های غربی و صهيونيستی و دولتهای حامی اسرائيل در برابر طرح سؤال و تحقيق درباره هولوكاست نشان می دهد كه مسئله مشروعيت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افكار عمومی جهان از دليل پيدايش اين رژيم جدّيتر شده است.»

بازتاب سخنان دکتر قالیباف در رسانه های معاند
9.jpg

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...