نسخه چاپی

اقدام غیراخلاقی احمدی نژاد

عکس خبري -اقدام غيراخلاقي احمدي نژاد

كواكبیان، خطاب به رئیس جمهور، افزود: اگر این صحبت‌ها دروغ و خالی‌بندی نیست، پرونده‌ها و اسناد را رو كن!

مصطفی کواکبیان با اشاره به اینکه ریشه حوادث 88 را باید در بداخلاقی‌های مناظرها، لجبازی‌ها و نفسانیات جست‌وجو کرد، گفت: متأسفانه این موضوعات تا به امروز نیز ادامه دارد که نمونه آن را می‌توان در اظهارات دیروز احمدی‌نژاد در خوزستان مشاهده کرد.



به گزارش فارس، کواکبیان افزود: طرح سخنانی از این دست که «من پرونده‌هایی دارم و اگر رو کنم دیگر نمی‌توانید در این کشور بمانید» در نوع خود جالب است.

وی خطاب به رئیس جمهور که ضمیر مرجع تو در این سخنان کیست؟ افزود: اگر این صحبت‌ها دروغ و خالی‌بندی نیست، پرونده‌ها و اسناد را رو کن!



دبیرکل حزب مردمسالاری ابراز داشت: احمدی‌نژاد حداقل هشت سال است که می‌گوید در جیبم، 300 تا اسم دارم، اگر واقعاً بلوف و بداخلاقی نیست بهتر است این اسامی را افشا کند، هر چند همه می‌دانند طرح این مباحث به خاطر مسائل انتخاباتی است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت اخلاق در بطن خود شاخص‌های مهمی را دارد، «الف» این واژه را «اقتصاد پیشرفته»، «خ» را «خدمت بی‌شائبه به مردم بر مبنای کرامت انسانی»، «ل» را «لغو انواع تحریم‌ها»، «الف» بعدی را «اصلاحات همه‌جانبه در همه زمینه‌ها و مقابله با فساد» و «ق» را «قانون‌منداری مقتدرانه» قلمداد کرد.



کواکبیان با بیان اینکه در صورت کسب رأی، 500 برنامه مشخص را در دولت آینده‌اش تدارک دیده، گفت: 12 برنامه اقتصادی، 10 برنامه سیاسی، هشت برنامه فرهنگی و برنامه‌های زیربنایی و کلان، بین‌المللی ـ دیپلماسی، اداری و اجتماعی نیز هر کدام پنج مورد در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در این راستا باید قانون اساسی، سند چشم‌انداز 1404 و برنامه پنج ساله پنجم را نیز مد نظر قرار داد، تأکید کرد: این اسناد را باید نصب‌العین قرار داد.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...