نسخه چاپی

دعوت سخنران ارزشی در دانشگاه ممنوع!

مسئول بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان می گوید دانشگاه با آوردن هرگونه سخنران ارزشی مخالفت كرد و می گوید بسیج باید به سخنرانی فردی كه دانشگاه مشخص می كند تن دهد.

به گزارش خبرنگار نما رئیس پردیس ابوریحان دانشگاه تهران اخیرا جلوی دعوت هر سخنران ارزشی را برای ویژه برنامه ای در روز معلم با محوریت علم دینی و تقدیر از اساتید برگزیده دانشجویی را گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس ابوریحان در این خصوص خاطر نشان کرد: دانشگاه به بهانه اینکه ما در نزدیکی انتخابات هستیم و اگر سخنران برنامه بخواهد گفتمان بسیج را دنبال کند اساتید و دانشجویان با مسئولین برخورد میکنند چرا که هیئت علمی بازیچه احزاب نیستند، با آوردن هرگونه سخنران ارزشی در این برنامه مخالفت کرد و جالب اینجاست که به نظر رئیس پردیس، بسیج باید به سخنرانی فردی که دانشگاه مشخص می کند تن دهد.

این در حالی است که در پردیس ابوریحان تا به حال چندین برنامه بسیج دانشجویی از جمله برنامه16آذر و پخش فیلم قلاده های طلا ،تربیون آزاد دانشجویی و....به بهانه های واهی لغو مجوز شده است.

از طرفی برنامه هایی چون جشن های مبتذل متعدد با اجرای موسیقی و رقص محلی،میتینگ های انتخاباتی در آذر ماه و ... به راحتی در دانشگاه اخذ مجوز میگیرند.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...