نسخه چاپی

رابطه احمدی نژاد و مشایی تهوع آور بود

عکس خبري -رابطه احمدي نژاد و مشايي تهوع آور بود

پیرموذن تصریح كرد: من از آن زمان یك حالت مرید و مراد بودن تهوع‌آور بین این دو شخص دیدم كه كماكان ادامه دارد.

نماينده مردم اردبيل در مجلس با بيان اينكه مراد و مریدی احمدی‌نژاد و مشایی به سال‌ها قبل برمي گردد، گفت: زمانيكه احمدي‌نژاد استاندار اردبيل بود من شهردار آن بودم و مي‌دانم كه احمدی‌نژاد غیرقانونی "سوآپ نفت" در اردبیل را به صادق محصولی واگذار کرد.



کمال‌الدين پيرموذن نماينده اردبيل، سرعين، نمين و نير در مجلس شوراي اسلامي که سابقه ۷ سال شهرداري اردبيل را نيز در کارنامه خود دارد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به تشريح روابط اسفنديار رحيم مشايي با محمود احمدي‌نژاد و صادق محصولي از سال‌ها پيش و زماني كه احمدي‌نژاد استاندار اردبيل بوده پرداخت.



پيرموذن با اشاره به سابقه خدمت خود در اردبيل گفت: بنده در سال ۱۳۶۹ شهردار سراب بودم و پس از آنکه به عنوان شهردار نمونه کشوري انتخاب شدم، مرا به اردبيل منتقل کردند بنابراين از سال ۷۰ تا ۷۷ به مدت ۷ سال شهردار اين استان بودم. وي افزود: آقاي احمدي‌نژاد نيز از سال ۷۱ تا ۷۶ به عنوان استاندار استان اردبيل مشغول به فعاليت بود.

نماينده اردبيل در خصوص ارتباط احمدي‌نژاد و مشايي تصريح کرد: تابستان سال ۱۳۷۴ بود که رئيس‌جمهور وقت به استان اردبيل سفر کرده بودند و احمدي‌نژاد به عنوان استاندار اردبيل در جلسه‌اي صحبت کرد که صحبت‌هايش در حد يک استاندار نبوده و سطح پاييني داشت.



وي افزود: پس از آن جلسه احمدي‌نژاد با يک جايي تماس گرفت بنده هم که همکار بودم در آن‌جا حضور داشتم و بعدا متوجه شدم که با فردي به نام "مشايي" صحبت مي‌کند چرا که اسم مشايي را برزبان آورد و شنيدم که ماجرا را تعريف مي‌کرد و مي‌گفت اين حرف‌ها را زدم خوب بود؟ و مشايي نيز وي را تشويق و ترغيب مي‌کردند. پيرموذن تصريح کرد: من از آن زمان يک حالت مريد و مراد بودن تهوع‌آور بين اين دو شخص ديدم که کماکان ادامه دارد.



شهردار اسبق اردبيل خاطر‌نشان کرد: مسئله‌ ديگري که بايد به آن پرداخت اعطاي سوآپ انتقال سوخت ايران به جمهوري آذربايجان و قزاقستان از طرف رئيس‌جمهور وقت به استان اردبيل بود و در آن زمان بنده عضو هيئت مديره سازمان شهرداري‌ها بودم و اين سوآپ بايد از طريق دو هيئت اجرايي انجام مي‌شد و سودآوري پيدا مي‌کرد ولي احمدي‌نژاد قسمت عمده‌اي از اين مزيت را در اختيار صادق محصولي قرار داده بود البته بايد اشاره کنم صادق محصولي و اسفنديار رحيم مشايي در آن زمان هيچ سمتي نداشته و صرفا دوست آقاي احمدي‌نژاد بودند.

وي تصريح کرد: محصولي مي‌گويد مشايي را تا قبل از دولت نهم نديده‌ام، اين سخن کذب محض است و اين دو از سالها قبل با يکديگر در ارتباط بودند. پيرموذن تصريح کرد: من و احمدي‌نژاد همفکر بوديم ولي برخي افراطي‌گري‌هايي كه در احمدي‌نژاد مي‌ديدم و راست‌نمايي دروغي از همان موقع در شخصيت وي بود.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...