نسخه چاپی

فحاشی گوینده‌ خبر در برنامه‌ زنده تلویزیونی

گوینده‌ی خبری اهل داكوتای شمالی كه در برنامه‌ی تلویزیونی فحاشی كرد، از كار بركنار شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، شبکه تلویزیونی «KFYR-TV» در داکوتای شمالی یکی از گویندگان خبر خود را به دلیل فحاشی در برنامه‌ی زنده اخراج کرد.

«ای.جی کلمنته» از گویندگان تلویزیونی این شبکه بود که زمانی که توسط دیگر گوینده معرفی شد، فحشی را به زبان آورد که این کار موجب تعلیق او از کار شد.

این شخص با تصور این که میکروفن او هنوز روشن نشده، لفظی توهین‌آمیز را به زبان آورد و سعی کرد آن را رفع و رجوع کند، اما این کار بی‌فایده بود و فحاشی او در برنامه زنده منجر به اخراج او شد.

«مونیکا هانان»، مدیر این شبکه خبری در شبکه اجتماعی فیسبوک از بینندگان عذرخواهی کرد و نوشت: او متوجه نبود که میکروفن روشن است، اما این دلیل موجهی نیست. ما گزارشگران خود را به شکلی تربیت می‌کنیم که همیشه حس کنند تمام میکروفون‌ها روشن هستند. ما نمی‌توانیم آنچه به زبان رفته را برگردانیم. مجری خاطی به حالت تعلیق درآمده، تا زمانی که این موقعیت را بررسی کنیم. تنها کاری که در این شرایط می‌توانیم انجام دهیم درخواست بخشش از شماست. به شخصه به شما اطمینان می‌دهم که مورد مشابهی هیچ‌گاه تحت نظارت من رخ نخواهد داد.

این در حالیست که کلمنته در صفحه توییتر خود نوشت که جریان تعلیق حقیقت ندارد و وی اخراج شده است.

جالب اینجاست که بسیاری از مخاطبان این شبکه حق را به گوینده خاطی داده و از وی حمایت کرده‌اند. این طرفدران اتفاق رخ داده را یک حادثه خوانده و خواستار بخشوده شدن کلمنته شده‌اند.

۱۳۹۲/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...