نسخه چاپی

تیراندازی در «فیلادلفیا» آمریكا یك كشته برجای گذاشت

عکس خبري -تيراندازي در «فيلادلفيا» آمريکا يک کشته برجاي گذاشت

تیراندازی در یك آپارتمان در همسایگی «جرمان تاون» واقع در «فیلادلفیا» آمریكا به كشته شدن یك نفر منتهی شد.

به گزارش نما، فارس به نقل از «ان بی سی» نوشت، پلیس آمریکا اعلام کرد که یک مرد شب گذشته به وقت محلی در همسایگی «جرمان تاون» فیلادلفیا، در آپارتمانی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

شاهدان ماجرا اعلام کردند که این فرد حدود ساعت 21:00 به وقت محلی تلاش می‌کرد تا با استفاده از زور وارد آپارتمان شود که مستأجران آپارتمان به او تیراندازی کردند و فرد مذکور لحظاتی بعد کشته شد.

برخی افراد ساکن آپارتمان می‌گویند که فرد مذکور مسلح بوده است و در حادثه تیراندازی در آپارتمان 14 گلوله شلیک شده است و هنوز مشخص نیست آیا فردی که جان خود را از دست داده نیز تیراندازی کرده یا خیر.

آزاد بودن قوانین حمل سلاح در آمریکا روزانه منجر به حوادث تیراندازی زیادی در سراسر آمریکا می‌شود و تعداد زیادی جان خود را در این حملات از دست می‌دهند.

اواخر سال گذشته میلادی، یک جوان 20 ساله به دبستان «سندی هوک» در منطقه «نیوتاون» ایالت «کانتیکت» حمله کرد و 20 کودک 6 تا 7 سال و 7 فرد بزرگسال را کشت.

این مسئله «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا را بر آن داشت تا خواستار تشدید قوانین حمل سلاح شود که لابی قدرتمند سلاح به شدت با آن مخالفت کرد و در نهایت با اصرار فراوان اوباما قرار شد سوءپیشینه خریداران سلاح بررسی شود که این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد.

۱۳۹۲/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...