نسخه چاپی

مورینیو :به بازیكنانم گفتم با 4 گل شكست بخورید!

عکس خبري - مورينيو :به بازيکنانم گفتم با 4 گل شکست بخوريد!

سرمربی رئال مادرید پس از شكست سنگین برابر بوروسیا دورتموند ابراز امیدواری كرد تیمش بتواند در بازی برگشت این نتیجه را جبران كند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میزبانش بوروسیا دورتموند متحمل شکست سنگین 4-1 شد.

ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید پس از بازی در کنفرانس خبری خود گفت :‌ به نظرم آنها تیم برتر میدان بودند . دورتموند در تمام درگیری های فردی در بازی پیروزی شد . آنها قوی تر از ما ظاهر شدند. نمیدانم به یکباره چه اتفاقاتی در نیمه دوم افتاد . تیم ما نتوانست به بازی برگردد و در زمان اندکی از بازی 3 گل دریافت کردیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه با خوشبینی نسبت به صعود تیمش به بازی پایانی لیگ قهرمانان گفت : به کار خودمان ایمان داریم. ما برای هر چیزی در این مرحله آماده هستیم . در این بازی چند تن از بازیکنان ما نمایش خوبی نداشتند. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حق چنین اشتباهاتی ندارید که ما در بازی برابر دورتموند مرتکب شدیم.

مورینیو درباره مهار لواندوفسکی در بازی گفت :‌درباره او آنالیز زیادی انجام دادیم . همه چیز را درباره او به دقت کافی مطالعه کردیم اما در 3 توپ که نصیب او شد توانست گلزنی کند و این ناامید کننده است. در موقع گل نخست توپ را از دست دادیم تا لواندوفسکی گلزنی کند و در ادامه بازی این بازیکن را از دست دادیم .امشب کمک زیادی به لواندوفسکی کردیم تا برترین بازیکن زمین شود.

در ادامه خبرنگاری از مورینیو درباره اینکه در بین دو نیمه به بازیکنان تیمش چه گفته است که به یکباره 3 گل دریافت کردند با حالت طعنه گفت :‌به بازیکنانم گفتم یک – یک نتیجه بدی است و من می خواهم که با 4 گل شکست بخورید!

به گزارش ایسنا، سرمربی رئال مادرید درباره شانس تیمش برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت :‌ کار ما خیلی سخت است اما در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد . اگر در بازی برگشت یک شب فوق العاده داشته باشیم و بتوانیم از شانس های گلزنی مان با دقت استفاده کنیم, می توانیم این نتیجه را جبران کنیم.

آقای خاص در ادامه گفت : وقتی شکست می خورم و سزاوار شکست نیستم برای من خیلی سخت است و مشکل اما وقتی شکست می خورم و شایسته آن هستم آن را می پذیرم درست مثل امشب.

با شکست رئال مادرید اکنون این تیم امید وار است بتواند با اختلاف 3 گل در برنابئو پیروز شود تا بتواند به دیدار فینال راه یابد.

۱۳۹۲/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...