نسخه چاپی

ديدار تعدادي از خانواده هاي شهداي سوريه با محسن رفيق دوست

این چهل هزار نفر ارزش چهار هزار نفر از سوری ها را ندارند

عکس خبري -اين چهل هزار نفر ارزش چهار هزار نفر از سوري ها را ندارند

رفیق دوست گفت:چهل هزار غیر سوری در مقابل دولت و ملت سوریه می جنگند این چهل هزار نفر ارزش چهار هزار نفر از سوری ها را ندارند كه از كشورشان دفاع می كنند آنها برای پول می جنگند و ملت سوریه برای شرف و استقلال و ناموسشان می جنگند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محسن رفیق دوست، تعدادی از خانواده های شهدای سوریه به همراه سفیر این کشور با حاج محسن رفیق دوست دیدار کردند.
در این دیدار که در روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه انجام شد ابتدا گزارشی از وضعیت سوریه توسط آقای عدنان محمود سفیر سوریه در ایران ارائه شد و سپس حاج محسن رفیق دوست به بیان مطالبی پرداختند.
در ادامه این جلسه خانواده شهدای سوریه مواضع و نظرات خود رابیان کردند.
صحبت های حاج محسن رفیق دوست به شرح ذیل می آید:

ra1.jpg

من قبل از انقلاب اسلامی و بعد از جنگ های اعراب و اسرائیل سال 51 به مصر سفر رفته بودم از نا به سامانی خانواده های شهدای مصر بسیار متأسف شدم. بنیاد شهید به دستور امام قبل از جنگ تشکیل شده بود که من به این درایت امام تبریک گفتم.
امروز هم سوریه تاوان پیروزی های ملت های منطقه را پرداخت می کند و اگر این انقلاب ها در کشورها اتفاق نمی افتاد امروز سوریه این وضعیت را نداشت و ان شا الله با پیروزی ملت و ارتش سوریه بر تروریست ها پیش بینی می کنیم که قطعاً اسرائیل نابود خواهد شد.

ra2.jpg

خانواده شهدا در ادامه مبارزه نقش اول را دارند در روحیه جوانان سوری که جنگ را تا پیروزی ادامه دهند.
دولت ما و ملت ما که یکی هستیم الحمدالله بر خودمان واجب می دانیم که از ملت و دولت سوریه حمایت کنیم به خصوص من که سالهای سال با حافظ اسد رفیق نزدیک بودم و دهها بار در سفرهای متعدد با ایشان ملاقات های چند ساعته داشتم و سلامت و پاکی او و پسرش را می دانم و می دانم که ملت سوریه ایشان را می خواهند و اگر ملتی رهبر و رئیس جمهورش را بخواهد و با هم متحد شوند پیروز خواهد شد. این بهایی است که پرداخت می شود این شهادت ها ان شاالله نتیجه اش به دست ملت سوریه خواهد رسید.

ra3.jpg

امروز ظاهراً نماینده سازمان ملل اعلام کرده چهل هزار غیر سوری در مقابل دولت و ملت سوریه می جنگند این چهل هزار نفر ارزش چهار هزار نفر از سوری ها را ندارند که از کشورشان دفاع می کنند آنها برای پول می جنگند و ملت سوریه برای شرف و استقلال و ناموسشان می جنگند.
لذا خود همین که اینها از همه جای دنیا آمده اند برای شکست ملت سوریه دلیل بر شکست آنها است و به زودی شکست خواهند خورد.

۱۳۹۲/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
تهراني
0
0
۱۳۹۲/۲/۶
امثال آقاي رفيق دوست آبروي اين انقلاب هستند. حيف همه بزرگان در شرايط سختي هستند.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...