نسخه چاپی

واكنش نماینده ولی فقیه در سپاه به سخنان اخیر رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در سپاه در واكنش به سخنان اخیر محمود احمدی نژاد سفرهای استانی مبنی بر تهدید به افشاگری گفت: دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فكر حل مشكلات اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند.

به گزارش نما حجت السلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با مهر در واکنش به سخنان اخیر احمدی نژاد در سفرهای استانی درباره افشاگری علیه مخالفان و منتقدان دولت گفت: آنچه که برای ما از نظر عقلی و تجربی مهم است تعبد و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است. همه نقطه نظراتی که معظم له بیان فرمودند در جهت ایجاد روحیه نشاط، امید، انسجام در مردم و حفظ آرامش در جامعه بوده لذا برای مسئولان ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه در عرصه انتخابات لازم است.

وی با بیان اینکه هرسخنی و حرفی که باعث نگرانی مردم شود با تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب سازگاری ندارد، افزود: وظایف برای همه تعریف شده لذا دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه بیشترین کمک‌ها را در طول 7 سال به دولت داشته افزود: سپاه هم در بخش اقتصادی هم در بخش سازندگی و تامین نیروی انسانی در جهت تامین درخواست‌های فراگیر آقایان اقدام کرده و لذا هیچ گاه موضع منفی و خارج از چارجوب تدابیر و مصالح نظام نداشته است.

سعیدی با بیان اینکه برخی در داخل و خارج به فکر تخریب جایگاه سپاه هستند، افزود: اینگونه رفتارها برای این است که سپاه را ازجایگاه اصلی خود خارج کنند و متاسفانه برخی در داخل این این مسیر را دنبال می‌کنند که به مصلحت نظام و انقلاب نیست زیرا سپاه نقش بسیار مهمی در پاسداری از انقلاب دارد.

وی ادامه داد: سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات نداشته و ندارد و فقط به تدابیر و معیارهای امام(ره)،رهبری و وظایف قانونی خود عمل می‌کند امیدوارم دستگاههایی که تریبون دارند طوری صحبت کنند دشمنان سواستفاده نکنند.

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...