نسخه چاپی

باقري بنابي:

احمدی‌نژاد اصولگرا نیست

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینكه رئیس دولت را اصولگرا نمی‌دانم، افزود: صحبت‌های رئیس جمهور در سفرهای استانی اخیر، تنها مصرف تبلیغاتی دارد.

به گزارش نما محمد باقری بنابی در گفت وگو با خانه ملت، درباره اقدامات دولت و صحبت‌های رئیس جمهور در چند هفته اخیر، گفت: برخی می‌گویند جریان انحرافی به تازگی راه اقتاده اما معتقدم این انحراف‌ها از سال ۸۴ بود اما در این میان برخی متوجه آن شدند و برخی اکنون پی به آن بردند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی‌نژاد از سال ۸۴ با تبلیغات و ادبیات عوام فریبانه وارد انتخابات شد و افزود: اکنون هم دولت می‌خواهد با ادبیاتی چون پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی و پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش و شعارهایی اقتصادی از این دست، کاندیدای خود را به مردم معرفی کند.

وی ادامه داد: ممکن است در آینده‌ای نزدیک به زمان انتخابات دولت موضوعاتی چون پرداخت سهام عدالت یا شعارهای اقتصادی دیگری را بیان کند که حقیقت ندارد و دولت نیز از بیان آنها هیچ ابایی ندارد.

باقری بنابی با بیان اینکه دولت را اصولگرا نمی‌دانم، تصریح کرد: اینها که خود را اصولگرا می‌نامند تنها حافظان منافع خود هستند و در بررسی رفتار رئیس جمهور خانه نشینی ۱۱ روزه او در تاریخ ریاست جمهوری ایران بی نظیر بود که حتی بنی صدر هم در دوره حضور بر مسند ریاست جمهوری چنین کاری نکرد بنابراین این اقدام به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم اقداماتی چون پرداخت کالا یا پرداخت‌های نقدی خارج از معمول در زمان انتخابات را عملی خلاف قانون خواند و تاکید کرد: صحبت‌هایی که اکنون رئیس جمهور در سفرهای استانی اخیر بیان می‌کند تنها مصرف تبلیغاتی دارد./

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...