نسخه چاپی

بهترین سریال از نگاه مردم

مجموعه تلویزیونی «چك برگشتی» تا به حال بهترین برنامه از سوی مخاطبانی بوده كه طی تماس با تلویزیون نظراتشان را اعلام كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، از مجموع ۱۵ هزار تماس تلفنی که با واحد ارتباطات مردمی سازمان صدا و سیما گرفته شده، 64 درصد مخاطبان از برنامه‌های شبکه یک و 36 درصد از برنامه‌های شبکه سه رضایت داشته‌اند.

بنابر این گزارش، از میان بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی با واحد ارتباطات مردمی صداوسیما (162) از اول تا نهم فروردین ماه سال جاری برنامه‌های شبکه یک شامل: مجموعه‌های تلویزیونی «چک برگشتی»،«کسی خوابه!»، «لبخند بدون لهجه» و مستند «انسان و صخره» با رضایت 64 درصدی از سایر شبکه‌های سیما پیشی گرفتند.

پس از شبکه یک، برنامه‌های شبکه سه شامل مجموعه نمایشی «دست بالای دست»، «خنده بازار» و فیلم‌های سینمایی این شبکه با 36 درصد در مقام دوم این رقابت قرار دارد.

برنامه‌های «کلاه قرمزی» و «خانومی که شما باشید» از شبکه دو و مجموعه نمایشی «فراموشی»، مسابقه «از کی بپرسم؟» و فیلم‌های سینمایی شبکه تهران نیز مورد توجه مخاطبان سیما قرار گرفته‌اند.

واحد ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی صداوسیما به صورت 24 ساعته با شماره تماس 162 برای هموطنان آماده دریافت نظرات مخاطبین تلویزیون است.

همچنین مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://162.irib.ir و یا با ارسال پیامک به شماره 30000162 به ثبت نظرات خود بپردازند.

۱۳۹۱/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...