نسخه چاپی

محمد باقر نوبخت:

"هاشمی بر عدم حضورش تاكید داشت"

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی احتمال كناره‌گیری وی به نفع اسحاق جهانگیری را تكذیب كرد.

به گزارش نما ، محمد باقر نوبخت سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اخباری مبنی بر صحبت هاشمی رفسنجانی با حسن روحانی برای کناره‌گیری وی به نفع اسحاق جهانگیری، اظهار داشت: این خبر بی‌پایه‌ای است و منبع آن مشخص نیست؛ من آن را تکذیب می‌کنم و آیت‌الله هاشمی نیز چنین نظری ندارد.


وی با بیان اینکه ما هر جلسه‌ای با آیت‌الله هاشمی داشتیم، وی همواره در خصوص فعالیت دوستان نسبت به معرفی شخصیت ممتاز روحانی به جامعه تاکید داشت، گفت: از نظر آیت‌الله هاشمی، حسن روحانی شخصیت معتبر و مناسبی است و آنچه که در جلسات ما از وی دریافت کردیم، این بود. اما من سخنگوی وی نیستم و خودش، نظر خودش را اعلام می‌کند.


سخنگوی ستاد انتخاباتی روحانی اضافه کرد: ضمن اینکه جهانگیری شخصیت محترمی است، اما کناره‌گیری روحانی به نفع جهانگیری حرف بی‌پایه و اساسی است و با توجه به جلساتی که ما با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتیم، این مطلب به هیچ‌وجه قابل تایید نیست و می‌توانید این مورد را از دفتر آیت‌الله هاشمی نیز سوال کنید.


نوبخت در ادامه در خصوص شایعات مطرح شده در مورد کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی گفت: طی جلساتی که با آیت‌الله هاشمی داشتیم، وی در تمام جلسات به عدم حضور خودش در انتخابات تاکید داشت و به همین جهت ما را ترغیب می‌کرد که از روحانی به نحوی شایسته حمایت کنیم.

۱۳۹۲/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...