نسخه چاپی

میر سلیم :در كار جمعی انحصارطلبی جایی ندارد

رئیس شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینكه تشویش اذهان عمومی از بی اخلاقی هایی است كه قابل قبول نیست، گفت: معتقدیم حضور حزبی ما به مفهوم این است كه به اداره كشور بر مبنای عقل و تدبیر اصالت می دهیم، در كار جمعی و تیمی انحصار طلبی رخ نمی دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر؛ مصطفی میرسلیم در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی گفت: متاسفانه در گذشته شاهد بوده ایم که برخی روسای جمهور با شعارهایی وارد شده اما زمانی که دولت آنها به پایان می رسد آنگونه که ادعا کردند نبوده اند و یکی از علت های آن این است که رئیس جمهور حزبی و تشکیلاتی نبوده است.

میر سلیم با تاکید بر اینکه حزبی مشابه حزب موتلفه اسلامی به لحاظ سختاری و اعتقادی در ایران نیست افزود: تشکل های مختلفی در کشور وجود دارند اما هیچ تشکلی به مانند حزب موتلفه اسلامی با حضور آحاد مختلف مردم نیست و هیچ حزبی عمومیت حزب موتلفه اسلامی را ندارد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی وارد فعالیت انتخاباتی شده و از لحاظ انگیزه و نوع فعالیت اش نمونه است؛ امروز خواسته داشتن نامزد حزبی برآورده شده و این حزب با انگیزه ای وارد صحنه شده که مشابه قبلی ندارد.

وی با بیان اینکه یحیی آل اسحاق از اعضای ارشد حزب در گذشته بوده و به همین جهت از اعضای با سابقه حزب محسوب می شود ادامه داد: وی عضو تازه وارد حزب نیست.آل اسحاق از نظر حزبی قابل ایراد گرفتن نیست و طی بررسی های مختلف و بر اساس فرآیند حزبیایشان معرفی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب حزبی را نفی خودکامگی دانست و بیان داشت: نامزد حزبی نماینده جمعی است و همه ملتزم به کمک به او هستند.منیت انسانها انها را به خودکامگی می رساند اما شخصی که از خرد جمعی معرفی شده مشخص است که دیگر خودکامگی ندارد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب حزبی انتخابی شفاف و روشن است که مساله مخفی ندارد و هیچ گونه ابهام و عدم شفافیتی در آن وجود ندارد اضافه کرد: ما در فرآیند انتخابی خود برای ریاست جمهوری ثابت کرده ایم که اعتقاد به شایسته سالاری داریم و شایستگی ها را سنجیده ایم و اگر در آینده کار دست حزب موتلفه اسلامی باشد بر مبنای شایسته سالاری حرکت خواهد کرد.

میر سلیم راهبرد اصلی حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده را تقوا، اخلاق و توکل به خدا دانست و گفت: برنامه ریزی که تا زمان روز انتخابات وجود دارد باید دور از کینه توزی بوده بلکه کریمانه باشد.

وی افزود: عمل سیاسی حزب موتلفه اسلامی صادقانه است و دوز و کلکی ندارد؛ دوگانگی و نفاق در موتلفه اسلامی جایی ندارد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما در رفتار خود رعایت انصاف را را داشته و حتی اگر رقیب هم حرف درستی زد بی انصافی نمی کنیم.حق نداریم و اجازه نمی دهیم که دیگران را تخریب کنیم و با افشاگری وحشیانه دیگران را تخریب کنیم. خدا را شاهد اعمال خود می دانیم .کدام یک از ائمه اطهار(ع) روش شان افشاگری بوده و متاسفانه در این سالها این افشاگری ها رخ داده و باعث شرمندگی است.

وی با بیان اینکه اثبات وجود خود را با نفی دیگران انجام نمی دهیم و آنچه هستیم را عرضه می کنیم اظهار داشت: باید از عوام فریبی خودداری کرد؛ می توان در زمان انتخابات هزار نوع وعده داد اما وعده هایی که خلاف شرع و قانون و منطق باشد یا وعده ای که سرمایه های آینده را بر باد دهد درست نیست. خیلی از وعده ها رای آور است اما وعده ای که تحقق نیابد نباید گفت.

میر سلیم عدم دست اندازی به بیت المال را از دیگر اعتقدات و راهبردهای حزب موتلفه اسلامی در انتخابات آینده عنوان کرد و بیان داشت: هر کدام از مسئولین بر اساس مسئولیت، اموال عمومی را در دست دارند اما به هیچ عنوان نمی توانند به بیت المال دست اندازی کنند.

وی با اشاره به اینکه چیزی خلاف اعتقاد اسلامی نمی توانیم انجام دهیم و تبلغیات غربی و انحرافی مردود است ادامه داد: در حزب دنبال این هستیم که قدرت اداره کشور را داشته باشیم اما اصول خود را قربانی نمی کنیم که به اهداف برسیم، مهم اصول است.

میر سلیم خاطر نشان کرد: موضع گیری های ما نباید به گونه ای باشد که دشمنان را خوشحال کند؛ در مناظره های سیاسی مناظره منطقی بسیار مهم است و نباید مجادله و جدل کرد.

وی افزود: مبنای کار ما استدلال است و به دنبال هوچی گری نیستیم و با مطالعاتی که از مشکلات کشور داریم و با شناخت شرایط کشور با استدلال برنامه های خود را ارائه می کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تشویش اذهان عمومی از بی اخلاقی هایی است که قابل قبول نیست و معتقدیم حضور حزبی ما به مفهوم این است که به اداره کشور بر مبنای عقل و تدبیر اصالت می دهیم و در کار جمعی و تیمی انحصار طلبی رخ نمی دهد.

۱۳۹۲/۲/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...