نسخه چاپی

مشایی با وجود مخالفتها به تبریز رفت

در حالی كه دانشجویان شورای هماهنگی حزب الله آذربایجان شرقی و جامعه زینب(س) استان در بیانیه های جداگانه ای از رئیس جمهور خواسته بودند تا در سفر خود به این استان اسفندیار رحیم مشایی را به تبریز نیاورد اما در سفر امروز احمدی‌نژاد به تبریز اسفندیار رحیم‌مشایی وی را همراهی می‌كند.

به گزارش نما محمود احمدی‌ن‍ژاد در یکصد و چهارمین سفر استانی هیئت دولت و چهارمین سفر استانی به استان آذربایجان‌شرقی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی این شهر شد.

رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات استان قرار گرفت.

احمدی‌نژاد را در این سفر غلامحسین الهام معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت، اسفندیار رحیم‌مشایی دبیر جنبش عدم تعهد و تنی چند از وزرا و مسئولین نهاد ریاست جمهوری همراهی می‌کنند.

در این سفر علاوه بر دیدار مردمی رئیس جمهور، تعدادی از معاونان وی و وزرای کابینه با مردم شهرستان‌های این استان دیدار و از نزدیک شاهد روند فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و مسائل و مشکلات این مناطق قرار می‌گیرند.

قرار است محمود احمدی‌نژاد از فرودگاه شهید مدنی تبریز به ورزشگاه تختی تبریز عزیمت کند و در این مکان و در جمع مردم به ایراد سخنرانی بپردازد.

با آغاز دور چهارم از سفرهای استانی هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، 19 نفر از اعضای دولت با سفر به شهرهای مختلف استان، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دوره‌های گذشته، مشکلات، کمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف این استان پیگیری خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه، مرتضی بختیاری وزیر دادگستری، پورهاشمی رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طریقت‌منفرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب در شهرستان‌های جلفا، اهر و کلیبر، میانه، هشترود، هریس، بستان‌آباد حضور یافته و در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

همچنین سید شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی، عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مصطفی محمد نجار وزیر کشور، لطف‌الله فروزنده دهکردی معاون امور مجلس رئیس جمهور و صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی به ترتیب در شهرستان‌های شبستر، بناب، آذرشهر، تبریز، مراغه و خداآفرین حضور یافته و ضمن در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها در جلسات شورای اداری این شهرها حضور خواهند یافت.

بر این اساس، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در شهرستان اسکو، محمدشریف ملک‌زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی در شهرستان عجب‌شیر، مجید نامجو وزیر نیرو در شهرستان چاراویماق، نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان مرند، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در شهرستان سراب، نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در شهرستان ملکان و فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور در شهرستان ورزقان حضور خواهند یافت.

افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی استان آذربایجان‌شرقی از دیگر برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به شهرستان‌های این استان است، ضمن اینکه هیئت وزیران با سفر به شهرهای مختلف این استان در جلسات شورای اداری شهرستان‌های این استان نیز حضور خواهند یافت.

به گزارش فارس،محمود احمدی‌نژاد به همراه هیئت دولت در قالب سفرهای استانی در تیرماه 85، آذر ماه 87 و آبان ماه 88 به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است و 663 مصوبه داشته است.

۱۳۹۲/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...